Sanna: Suurimpia pelkojani on se, että sitten jonakin päivänä, kun en ole enää tässä tehtävässä, niin se kiinnostus ei lopu, että se kiinnostus jatkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkoititko jotenkin näin?

”Suurimpia pelkojani on se, että sitten jonakin päivänä, kun en ole enää tässä tehtävässä, niin se kiinnostus ei lopu, VAAN että se kiinnostus jatkuu?”​

👍 Kaasupetri aina kärkkyy palstalla itsestään mainintoja ja yöunet jäävät hänellä sen takia vähiin. Hän on taas onnessaan kun pääsi kommentoimaan omia viestejä.
Kukaan ei enää viitsi kommentoida hänen Sanna-ketjuja, sillä netti on täynnä persujen eritteitä.
Sinä Alepa kyllä pidät siitä huolen ettei kenenkään tarvitsisi niitä kärkkyä teoriassakaan vaan niitä valitettavasti tulee nykyisin jokaisessa viestissäsi esiin. Ja ihan joka ketjussa käytännössä koska sinä olet paha addikti eikä edes tämä foorumi riitä vaan pitää vielä käydä luulta räyhäämässä vauvallakin. En lue sitä mutta kyllä sinun tuoppisi jäljet tunnetaan 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🥴

Minä Kaasupetri kyllä pidän siitä huolen ettei kenenkään tarvitsisi niitä kärkkyä teoriassakaan vaan niitä tulee nykyisin jokaisessa viestissäni esiin. Ja ihan joka ketjussani käytännössä koska olen paha addikti eikä edes tämä foorumi riitä vaan minun pitää vielä käydä räyhäämässä vauvallakin. Luen Vauva av;n kaikki ketjut ja eritän sinne runsaasti eriteketjujani. Kaikki palstojen lukijat tunnistavat pontikkapannujeni tuotokset tuoppieni jäljistä 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🥴

Yhteistyössä