Mitä ihmettä se Nino sekoilee siitä omasta reviiristään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Anteeksi mutta millä tavalla muka Sampo on hänen reviiriään? Tai Minna hänen naisensa? Luuleeko se, että jos hän on itse kiinnostunut jostain niin se tarkoittaa, että hän omistaa kyseisen ihmisen`?

Ja ensinnäkin mun mielestä se on ihan kauheeta. Nuori ja suloinen poika se Sampo ja tuommoinen keski-ikäiseltä näyttävä 30v ukko ahdistelee koko ajan.

En tiedä. Ihmettelin kans miten kukaan muu ei sais olla kiinnostunut Samposta ja miksei se riehu Esa J:lle siksi, että hänkin pyörii Minnan kanssa vaikka Minnan piti olla Ninon reviiriä.

Ällöttävä ihminen. Jotenkin säälittää koko Nino, tarvis niin jotain ammattiapua. Kertoilee kyllä uskomattomia juttuja eilenkin miten oli kohdellut kumppaneitaan. Ihan sekopää.

Mulla meni ainakin maku Ninosta tuon reviirijutun jälkeen, kyllä kuka tahansa saa olla kiinnostunut Samposta, vaikka hän olikin siitä kiinnostunut ENSIN. Oikeesti ihan idioottijätkä. En olis ikinä kehdannut mennä keskeyttämään Raksua ja Sampoa sinne altaaseen, törkee äijä enkä yhtään ihmettele, miks Sampo ei oo kiinnostunut, sanois vaan suoraan ettei kiinnosta YHTÄÄN

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mulla meni ainakin maku Ninosta tuon reviirijutun jälkeen, kyllä kuka tahansa saa olla kiinnostunut Samposta, vaikka hän olikin siitä kiinnostunut ENSIN. Oikeesti ihan idioottijätkä. En olis ikinä kehdannut mennä keskeyttämään Raksua ja Sampoa sinne altaaseen, törkee äijä enkä yhtään ihmettele, miks Sampo ei oo kiinnostunut, sanois vaan suoraan ettei kiinnosta YHTÄÄN

Mä luulen että se pitää sitä ovee auki et JOS alkaakin tulemaan järjetön tarve saada ni kyllä nino antaa :P

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

Mä luulen että se pitää sitä ovee auki et JOS alkaakin tulemaan järjetön tarve saada ni kyllä nino antaa :P

Eiköhän Sampo vain ole liian kiltti sanomaan mitään.:)