S
saija
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja saija:Mulla ollu molempien raskauksien loppupuoliskolla tuommosia ns. sukkapuikkokipuja, eniten iltaisin ja alkuöisin. Sain ne loppumaan panadolilla ja levolla. Ei oo siis mitään vaarallista todennäköisesti sinunkaan kohdalla. Ei vaan oo mukavan tuntosta kun tuntuis siltä että vauvan päässä ois ainaki kymmenen sukkapuikkoa joilla se tuikkii kohdunsuulle, yleensä mulla ne vauvat juuri mylläsivätkin kovasti aina silloin kun eniten kävi kipeää :/
Sulla ei siis aiheuttanu nuo mitään muutoksia kohdunsuulla? Mulla kun on jo sen verran (taas ) supistellu, et kaulaa on n. 1cm jäljellä, ja sekin pehmee ja myös sisäsuu on pehmentyny, mutta vielä kiinni, niin mietin tässä, et uskaltaako tätä sit pitää viikonlopun yli, kun on jo paikat kuitenkin avautumassa muutenkin... :/ Maanantaina olis kyllä lääkärineuvola, mutta uskaltaako odottaa sinne asti.......?
Mulla ei oikeestaan kummassakaan aiheuttanut mitään muutoksia kohdunsuulle, mut mua ei supistellu kummassakaan raskaudessa juuri yhtään, vaan oli siis vain näitä sukkapuikkotuntemuksia. Et sulla saattaa olla tilanne toinen koska sua vielä lisäksi supistaa. Mut kokeile vaan huoletta tuota panadolia, oisko apua.