mitä ihmettä tämä mies haluaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdgdsfgsdfgd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fdgdsfgsdfgd

Vieras
Kahden vuoden ajan ollut juttua miehen kanssa. Perus lähdetään baarista yhdessä - meininkiä, aamulla kuitenkaan ei ole mitään kiirettä pois toisen luota ja yleensä mies onkin, että onko mun pakko jo lähteä jne. Mies on kuitenkin ollut se, joka ei halua mitään vakavampaa. Miehen kaverit kuitenkin koko ajan ovat minulle, että miksi me ei seurustella ja jos olen sanonut, että ei kai tuo ole tarpeeksi kiinnostunut kun ei halua mitään. Johon kaverit ovat aina sanoneet, että ei nyt taida olla asiat ihan noin! ja jotain ovat selittäneet miehen huonosta itsetunnosta jne.

Noh ihmettelen kuitenkin, että mitä ihmettä mies haluaa? Olemme viimeisen kuukauden sisään olleet 6 yötä yhdessä. Mies on myös halunnut esitellä minut lapsuudenkaverilleen yhtenä iltana jne.. Nyt varmaan moni sanoo tähän, että haluaa vain yhtä asiaa, mutta siinähän se ongelma on kun se on se yksi asia mikä tässä jutussa ei toimi.. Mies on kyllä hyvin aktiivinen osa puoli, mutta sillä vaan lopahtaa aina kun pitäisi käydä itse asiaan eli hommasta ei ikinä loppupeleissä tule yhtään mitään. Eli sillä ihmettelen, että miten voi olla yhden asian perässä jos mies on tässä se joka sitä tyydytystä ei sitten kuitenkaan saa!?

Kuulostaa siltä ettet itsekään oikein mitään tyydytystä saa? Pitäiskö etsiä joku sekä henkisesti että fyysisesti toimintakuntoinen kaveri? tietysti alussa voi kaveria aina vähän jännittää ja saattaa olla kunnon urheilija kun siitä asiasta pääsee yli. Mitäs jos kysyisit suoraan että mitäs mies ja mitä meinaa.

No jos on just jotain itsetunto-ongelmaa, niin silloinhan se voi käydä noin. Eli haluaa kyllä kovasti, niin kovasti että iskee jo ihan stressi siinä kesken touhun että onnistuuko se.. ja jos se ei onnistu, seuraavalla kerralla voi olla vielä vaikeampaa. Ehkä siksi ei haluakaan vakavampaa seurustelua. Muutenkin voi pelätä tulevansa esim. jätetyksi tms.

Sen vastauksen tietää vain mies itse, mutta täytyy sanoa, ettei aloittajakaan anna mitään tulisen rakkauden vaikutelmaa, eli kyseessä taitaa olla ns. mukavuussuhde molemmille osapuolille.
Kannattaako tuollaisesta edes yrittää kehittää mitään pysyvämpää, jos meno on noin laimeaa?

Juu tarkoituksena on kyllä, että jos mies nyt vielä ottaa yhteyttä niin alkaa olla pakkokin puhua pikku hiljaa asioista kun tulisi hyvä tilaisuus. On vaan jäänyt olo, että miehellä on varmaan vaikea puhua niistä todellisista tunteista ja jos alan liikaa hiostamaan kysymyksillä niin tämä ahdistuu ja vetäytyy. Eli odotan nyt tässä oikeaa hetkeä vaan. Oma pää vaan on ihan sekaisin kun järki sanoo toista ja tunne toista ja halusin saada ulkopuolisen ihmisen mielipiteitä..

Läheisyyttä se taitaa haluta kun ei kerran seksiin pysty.Aika harva nainen suostuu tapailemaan montaa kertaa jos ei miehellä ota eteen.Sä olet varmaan ainoa joka suostuu roikottamaan perässään miestä 2 vuotta joka ei kykene seksiin.Sen vuoksi se haluaa pitää susta kii.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
[QUOTE="akka";26355351]Läheisyyttä se taitaa haluta kun ei kerran seksiin pysty.Aika harva nainen suostuu tapailemaan montaa kertaa jos ei miehellä ota eteen.Sä olet varmaan ainoa joka suostuu roikottamaan perässään miestä 2 vuotta joka ei kykene seksiin.Sen vuoksi se haluaa pitää susta kii.[/QUOTE]

Veit jalat suustani :)

No mitäs ihmettä sinä haluat? Tuollaisen miehen vai?
Kaksi vuotta tapailleet, eikä vieläkään ota onnistuakseen...huh.
Eikö alussa pitäisi olla tulisesti rakastunut, ja sitten 10 vuoden päästä vasta noita potenssiongelmia???

Ootteko molemmat sinkkuja? Tuli vaan mieleen että, jos mies on varattu niin, voi olla ettei uskalla mennä pitemmälle ja tulee suorituspaineita. Jos homma ei toimi niin, se ei toimi. Keskustelkaa ja puhukaa rehellisesti mitä kumpikin toisesta/toiselta haluaa.

Yhteistyössä