Mitä ihmettä teen näille hiuksille?!?Värjäsin vaaleet hiukset punertaviksi ja nyt väri ihan haalistunut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Latvoissa ei millään väri pysy,ainoastaan tyvessä..Mulla pitkät hiukset ja näyttää niin hurjalle.Värjäsin jo toisen kerran perään,eikä vieläkäään väri pysy.Pitäiskö luovuttaa ja värjätä jollain muulla värillä,millä?Joku ruskea?Mulla siniset silmät,mikähän väri sopis..Vai laittaisko raitoja..huh,kun on vaikeeta :)

Punainen ei pysy yhtä hyvin kun esim ruskea. Värjää uudestaan punaisiksi.
Mulla oli viime talvena tosi tummanruskea pohja ja kirkkaan punaiset raidat. About kerran kahdessa viikossa värjäsin uudestaan punaisiksi, läpi talven.

Ootko ihan kestovärin laittanut? Anna vaikuttaa 5min kauemmin kuin ohjeessa sanotaan, ja jos ei auta eikä tukka ota nokkiinsa niin lisää vielä toiset 5min. Punaisen kanssa täytyy käyttää värinsuojashampoota!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuinkahan paljon kampaajalla maksaa väri pitkiin hiuksiin?Voi olla aika kallista..Ja harmittaa jos ei sittenkään tule hyvä..

50-100e ehkä,mut mieti jos värjät itse 2-4kerta niin sekin maksaa ja lopputulos on mitä on :/

Kun mulla sävytettiin vaaleat hiukset tummemmiksi, laitto kampaaja ekaksi jotain pigmenttiainetta hiuksiin ja antoi sen vaikuttaa hetken, sitten vasta sävytteen. Ja hyvin on väri pysynyt (vähän liiankin hyvin, sais jo haaleta pikkuhiljaa). Blondina oli kuitenkin hauskempaa :D .

Voi olla myös siitäkin kiinni, et hiukset on nii huonokuntoiset, ettei väri tartu.. Tosin jos on liian hyväkuntosetki ni sillonki se ongelma kai on. Mut mulla ainaki kävi noin ja sit bonacuren tuotteilla vahvistin hiuksia muutaman kuukauden ja johan hiuksista tuli paljon parempi kuntoset =)

Tarttuukohan tähän ruskea,kun en haluis kuitenkaan mitään tumman ruskeeta..Oli varmaan virhe värjätä punaisella.Olis pitänyt ruskeella.Mut nyt on myöhäistä..varmaan hiukset kärsii jos taas väriä laitan..

Mulla haalistu punanen viikossa ihan hirveeks. Kampaaja sano että alkaa pysymään paremmin jos väriä "syöttää" hiukseen useesti alussa, mut ei se kuitenkaan hirveen hyvin pysy. Punanen siis. Mut mulla tosiaan oli lähellä jotain persikan sävyä...

Ja nyt on musta. :D

Yhteistyössä