Alotin viime sunnuntaina nutrilet-kuurin ja olen syönyt niitä pussikeittoja nyt tähän päivään asti.Samalla ostin myös sen 5:n päivän starttipaketin ja siitä olen kans hieman syönyt .
Maanantaina aloitin lenkkeilyn, kunto on TODELLA huono joten pitkiä matkoja ei tule juostua kerralla.Joka ilta ja aamu teen vatsalihasliikkeitä ja iltaisin nostan painoja.Nyt ajattelin vielä lisätä pyöräilyn.
Painoa oli viime sunnuntaina n.75kg ja pituutta 166cm.
Tänään kävin vaa'alla ja mitään ei ole tapahtunut!
Mulla ei ole yhtään kevyempi olo eikä muutenkaan tunnu että laihduttaisin.Jalat on pirun kipeät juoksemisesta, mutta sen kestän jos saisin tuloksia.
Eli mitä teen väärin kun missään ei näy/tunnu? :headwall:
Luulisi että aluksi lähtisi painoa pois vähän nopeammin kun kuitenkin kuntoilen, mitä en ole aikaisemmin tehnyt.
Tää rupee jo raivostuttamaan!! :kieh:
Osaako joku sanoa missä vika?
Maanantaina aloitin lenkkeilyn, kunto on TODELLA huono joten pitkiä matkoja ei tule juostua kerralla.Joka ilta ja aamu teen vatsalihasliikkeitä ja iltaisin nostan painoja.Nyt ajattelin vielä lisätä pyöräilyn.
Painoa oli viime sunnuntaina n.75kg ja pituutta 166cm.
Tänään kävin vaa'alla ja mitään ei ole tapahtunut!
Mulla ei ole yhtään kevyempi olo eikä muutenkaan tunnu että laihduttaisin.Jalat on pirun kipeät juoksemisesta, mutta sen kestän jos saisin tuloksia.
Eli mitä teen väärin kun missään ei näy/tunnu? :headwall:
Luulisi että aluksi lähtisi painoa pois vähän nopeammin kun kuitenkin kuntoilen, mitä en ole aikaisemmin tehnyt.
Tää rupee jo raivostuttamaan!! :kieh:
Osaako joku sanoa missä vika?