Mitä ihmette mies yöllä mesoaa; huutaa, löi lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vies...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vies...

Vieras
Kolmena yönä olen herännyt siihen kun mies sanoo oikein äkäisellä äänellä siinä paikallaan nukkuessa "voi vittu, saatana, perkele". Lienee kyllä hereillä kun vasta jonkun aikaa tuosta alkaa kuorsata. Yhtenä yönä sitten tuntui ihan kuin olisi lyönyt välissämme nukkuvaa lasta (lapsi nukkunut siinä kun on sairas ja on omassaan hyvin itkuinen koko yön) kun koko sänky silleen tärähti. Ja sama vittu saatana perkele sen jälkeen. Kysyin heti mitä teet ja en saanut vastausta. Kun aloin tönimään ja vaatimaan selitystä niin oli nukkuvinaan. Ei kuulemma muista mitään ja jos jotain sanoi niin unissaan. No kuitenkin se on alkanut nyt päivälläkin hokea tuota "vittu saatana perkele" hokemaansa vähän väliä varsinkin jos lapset itkee tai muuten vinkuu. Vanhimman lapsen aikana(vuosia sitten) olin jättää sen kun aivan vauvana kun mies kävi vaihtamassa yöllä sen vaipan niin kuulin miten huusi vauvalle "saatanan apina, vittu" ja tuntui, että kohteli kovakouraisesti lasta. Ja ei siis yhden kerran. Ei myöntänyt tuota ja kun sanoin, lähteväni niin alkoi itkeä ja sanoi ettei tarkoittanut pahaa ja ärsytti vaan se vaipan vaihto. Taas siis mennään että muka nukkui vaan ja unissaan jos vahingossa tekee jotain, mutta kun se oli mielestäni hereillä ja viime yönä sen viime kohtauksen jälkeen valvoin pitkään ja kyllä se kiroili ja puhisi ihan hereillä.

Mietin mikä ihme sitä risoo. Tai siis se lastenhuuto risoo sehän on nähty, mutta saanko sitä lopettamaan sitä. Nyt viime yön jälkeen mietin olisiko parempi jos eroaisi. En oikeastaan ole varma liekö sillä toinen nainen, koska on muuttanut puhetyyliään yhtäkkiä kevään jälkeen toiseen murteeseen ja työnumeroon saa jatkuvasti jotain viestejä ja puhelut hoitaa varmaan ulkona kun lähtee viemään yhtäkkiä roskia niin se kestääkin 20min vaikka on 2minuutin juttu maksimissaan. Toinen vaihtoehto jolle soittaisi olisi äitinsä, mutta kun ne äidin puhelut hoitaa kyllä samoina päivinä sisällä. Ja tuo murrejuttu hyvin voimakas joten on alkanut puhumaan. Töihin ei ole tullut uusia jotta olisi voinut tuon oppia.

Järkyttävää kielenkäyttöä, mä suuttuisin tolkuttomasti jo ihan siitä. Aikuinen mieskö??? Jos on pinna noin kireellä, niin kyllä se ykskaks voi tapahtua jotain kamalaakin. Juu, sohvalle/muualle heti nukkuun ja vaadi keskustelua asiasta.

täällä ois ap:lle kohtalontoveri. itelläni samanlainen ajoittain ärjyvä ja kovakourainen ukko. itse olen miettinyt jo ihan äijän pihalle vippaamistakin. kauan tollasta pitää jaksaa katella että voi hyvillä mielin sanoa yrittäneensä?

En tosiaan tuollaista päästäis lasteni lähelle enkä kyllä itekään jaksais pitkään kuunnella. Jos ei suostu kertomaan mikä vaivaa niin alkaisin pitää välimatkaa kyl, ei tuommoinen terveeltä kuulosta.: /

Voi luoja näitä juttuja, jos asiat olisi oikeasti noin kuten väität, niin et todellakaan olisi ensimmäisenä täällä netissä avautumassa. Millainen äiti muutenkin olet? Hoidatko lasta oikeasti kuten pitäisi? Toivottavasti joku ymmärtää tehdä lastensuojeluilmoituksen mahdollisimman pian.

ei hitto :O Vinkkasin lastensuojelulle ketjun, ip osoitteenhan saa selville ja jos kirjastossa on niin kirjastokortin nimen perusteella saadaan selville kuka tämä. Apua tämä perhe tarvitsee ja toivottavasti lapsi nopeasti molemmilta vanhemmilta turvaan.

Ukko pihalle välittömästi! Väkivaltainen, jos unissaankin kiroilee. Olet idiootti jos pidät tuollaista miestä lastesi lähettyvillä!!!

Ai unissaan kiroilu väkivaltaisuutta? :D No ei nyt sentään, mutta jos tolkuissaan lapsen kuullen kiroilee tuohon tyyliin, niin ei se tietty ok ole. Tuo lapsen lyöminen, kai lapsi olisi jotenkin reagoinut, jos häntä olisi löyty? Veikkaisin, että mies on hermostuksissaan löynyt sänkyä vaan, jos lapsi vaan uniaan tuon jälkeen mitenkään reagoimatta jatkoi. Huolestuttavaa sekin, mutta aika eri juttu kuin lapsen lyöminen. Jälkimmäisestä saisi mies lähteä kävelemään saman tien.

Minulle tulee mieleen kyllä vielä ikävämpi vaihtoehto kuin toinen nainen, eli alkavat mielenterveysongelmat. Minkä ikäinen mies on ja onko suvussa skitsofreniaa tai sen tyyppisiä sairauksia?

Tuo olis pitänyt tajuta jo ekan lapsen jälkeen. Miksi vielä lisää, jos mies on väkivaltainen lapsia kohtaan ???
Teeskentelee nukkuvaa, että löytyis selitys sille mitä tekee.

Sanoisin vielä, ap, että jos mies on lyönyt lasta, ja sinä et heitä ukkoa mäkeen, sinusta kuuluisi tehdä ls-ilmoitus!

Aika heikkoa tämä! :D

Eli jos mies lyö lasta, jota nainen ei ole edes nähnyt varmaksi, niin NAISESTA pitäisi tehdä LS-ilmoitus...???

EIköhän se ilmoitus pidä tehdä MIEHESTÄ ennemmin! Kukin vastaa vain omista teoistaan. Naurettavaa höpötystä tuollainen!

Piti kolmeen kertaan lukea että tajusinedes jotain tuosta,
Siis sinulla on 2 lasta tämän kultakimpaleen kanssa,
mies kohdellut jo esikoistannekin vauva aikana huonosti ja vielä päätit tehdä lisää lapsia oikealle kultakimpaleelle ja OIKEASTI tulet PALSTALTA KYSELEMÄÄN mitähän minunpitäsi tehdä :O voi luoja!!
Katsoppa ihan ensin peiliin ja mietippä kuule uudellee.
Ihan vaan vinkkinä jos nyt pääsi lyö tyhjää niin soitappa kuule vaikka soskuun ja kerro tapahtunut
kyllä ne nopeasti sinulle kertoo mitä ainakin niiden lastenne suhteen tullaan tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmiä maa täynnä;29327611:

Eli jos mies lyö lasta, jota nainen ei ole edes nähnyt varmaksi, niin NAISESTA pitäisi tehdä LS-ilmoitus...???

EIköhän se ilmoitus pidä tehdä MIEHESTÄ ennemmin! Kukin vastaa vain omista teoistaan. Naurettavaa höpötystä tuollainen!

Äiti aiheuttanut lapsen tietoiseen vaaraan, sitä tässä varmaankin haettiin;)

Eiköhän kannattaisi ennemmin yrittää puhua ja selvittää miehen kanssa, että mikä miestä risoo ja keksiä asioille ratkaisu. Jos mies ei kestä sitä lapsien ulinaa, niin tee asioille jotain ja AUTA siinä tilanteessa. Miksi miehen pitää vaihtaa vaippa silloin kun asia pännii ihan sikana? Auttakaa toisianne jaksamaan ja antakaa mahdollisuus sanoa, että en jaksa nyt, voisitko sinä tehdä. Hermot lepää ihan erilailla sen jälkeen..

Ei kiroilu kyllä ole sellainen asia, josta mies pihalle kannattaa heti viedä. Kukin katsokoon peiliin ja miettii monta kirosanaa on itse heittänyt. Aika harva on täysin kiroilematta tässä maailmassa.

[QUOTE="harmaa";29327628]Äiti aiheuttanut lapsen tietoiseen vaaraan, sitä tässä varmaankin haettiin;)[/QUOTE]

Mikä on tietoinen vaara??

Se, että joku asia TUNTUU sellaiselta? Ei ole nähnyt, ei ole varma, mutta ehkä saattaa olla niin? Unissaan kiroilee pahasti, niin ehkä saattoi lyödäkin sitten kun niin kiroilikin??

Kyllä se vaan niin on, että väkivallan huomaa sokeakin. Ei se vaan vaikuta tai ehkä ole vain niin. Jos joku sanoo, että ehkä käsittelee kovakouraisesti tai ehkä on väkivaltainen, niin tuskin vaan on väkivaltainen!

nim. Väkivaltaisesta suhteesta kerran paennut.

Mitä mies on sanonut, kun olet kysynyt noista puheluista?
Oletko kysynyt suoraan, pettääkö hän?
Mielestäni nuo kertomasi jutut paljastaa ihan selkeästi pettämisen.

Oletkohan miehellesi sanonut, että epäilet hänen olevan hereillä ja olevan aggressiivinen lasta kohtaan? Että se "en muista, olin unissaan" ei mene läpi sinulle? Mitä hän siihen sanoi?

Aika huonolta kuulostaa tilanne, jotenkin tuntuu ettei kommunikaatiokaan oikein pelitä?
Itse kyllä eroaisin aika nopeasti.

Tuosta toisesta naisesta en ole kysellyt vaan olen tilannetta kuulostellut onko näin vai kuvittelenko.
Miehen suvussa on mielenterveysongelmia ja on itse joutunut lapsena alkoholisti isänsä löylyttämäksi. Mietin menikö sillä nyt jotenkin sekaisin kun ei ole saanut nukuttua kunnolla lasten ollessa sairaina. Ei siis osaa nukkua jos vähänkin kuuluu mitään. Joku yö mennyt sillä 2tunnin unilla ja muutenkin vain muutaman tunnin yöunia. Olen sanonut, että menee toiseen huoneeseen nukkumaan, mutta ei ole mennyt. Se esikoisen aikaan tapahtunut loppui siihen kun sanoin, että jos jatkaa niin ero tulee. Esikoinen on siis paljon vanhempi ja tuosta vuosia aikaa.
Mietin juuri tuota löikö sänkyä vai töytäisi käsisyrjällä lasta(ei siis nyrkillä) vai mikä se tärähdys oli. No lapsi heilahti siinä välissä, mutta ei herännyt. Ehkä kuvittelin sen töytäisyn ja vaan sänkyä kuritti ja kiroili kun ei saanut nukuttua ja ahdisti se nukkumattomuus. Meillä on siis pari tautia ollut peräkkäin; kuumetta kahteen otteeseen ja kovaa yskää.
Täytyy keskustella tuosta nyt viikonloppuna. Jos se nukkumattomuus vaan tekee tuota ärtyisyyttä.

[QUOTE="aloittaja";29327834]Tuosta toisesta naisesta en ole kysellyt vaan olen tilannetta kuulostellut onko näin vai kuvittelenko.
Miehen suvussa on mielenterveysongelmia ja on itse joutunut lapsena alkoholisti isänsä löylyttämäksi. Mietin menikö sillä nyt jotenkin sekaisin kun ei ole saanut nukuttua kunnolla lasten ollessa sairaina. Ei siis osaa nukkua jos vähänkin kuuluu mitään. Joku yö mennyt sillä 2tunnin unilla ja muutenkin vain muutaman tunnin yöunia. Olen sanonut, että menee toiseen huoneeseen nukkumaan, mutta ei ole mennyt. Se esikoisen aikaan tapahtunut loppui siihen kun sanoin, että jos jatkaa niin ero tulee. Esikoinen on siis paljon vanhempi ja tuosta vuosia aikaa.
Mietin juuri tuota löikö sänkyä vai töytäisi käsisyrjällä lasta(ei siis nyrkillä) vai mikä se tärähdys oli. No lapsi heilahti siinä välissä, mutta ei herännyt. Ehkä kuvittelin sen töytäisyn ja vaan sänkyä kuritti ja kiroili kun ei saanut nukuttua ja ahdisti se nukkumattomuus. Meillä on siis pari tautia ollut peräkkäin; kuumetta kahteen otteeseen ja kovaa yskää.
Täytyy keskustella tuosta nyt viikonloppuna. Jos se nukkumattomuus vaan tekee tuota ärtyisyyttä.[/QUOTE]

Sun miehelläs todellakin ON mielenterveysongelma, ei tohon mitkään keskustelut auta! Ja olet itse kyllä aika vajavainen, jos et ymmärrä ettei lapset ansaitse tuollaista isää. Jos aikuinen ihminen ei kestä pieniä ääniä, joita lapsiperheestä lähtee, ja reagoi siihen NOIN, on todellakin aika muuttaa jonnekin muualle. Avaa silmäsi ap!!

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmiä maa täynnä;29327611:

Lastensuojeluilmoitus tehdään aina lapsesta, ei vanhemmasta. Perusteena on huoli lapsen hyvinvoinnin vaarantumisesta. Olipa kyse siitä, että vanhempi pahoinpitelee lasta, vanhemmat yhdessä laiminlyövät, tai ihan vanhempiin liittymättömästä asiasta. Esim. lastensuojeluilmoitus on syytä tehdä, jos nuori ei käy koulua ja käyttää päihteitä, ja joskus ääritapauksissa väliaikainen sijoitus voi silloin olla ratkaisu. Näin siitä huolimatta, että vanhemmat voivat olla kunnollisia, hoitaa lapsen asioita hyvin, ja pyrkiä kaikin keinoin pitämään järkeviä rajoja. Lastensuojeluilmoitus on ilmoitus siitä, että lapsella/nuorella on huono tilanne, ei ilmianto henkilöstä, joka huonon tilanteen aiheuttaa, kun sellaista ei aina edes ole.

Yhteistyössä