Tietokone juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viheraho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viheraho

Vieras
Jumalauta mä taidan asentaa jonkinlaisen Linuxin perkele. Mun pitäis kone rakentaa kait mä tolla paskalla pärjään jonkin aikaa. Siin on ollut jotain ihme ongelmia jonkun aikaa se on tota ei aina suostu lähteen käyntiin. Mä haluun tietää mitä tää tekee. Meneeks tää verkkoon onks tässä selain onks tässä saatana kaikki valmiina. Vittu saatana tää laitos ei saatana kyllä se jotain tekee nyt. Lähes nyt käyntiin. Tää jäi nyt jotain ihmettelemään vittu sit mä oon ihan varma et ääniä täältä ei löydy. Se että toimiiks täällä saatana verkkokortti niin katotaan mitä tapahtuu. Toistaseks tää on väittänyt kaikki ok:ta Kun en mä tälläsiä osaa perkele vaan yksinkertaisesti käyttää näitä niin en vaan osaa saatana. Pitäis olla nopeempi cd asema mut eihän valmiissa maailmassa ole kiire. Tästäkin hitaudesta joku olis varmaan lähtenyt syyttämään tota vittu kun on hidas kyllä se vaan hitauden tekee toi vitun asema. Ja näin pois päin vittu jos tässä toimii oikeesti kaikki yhden koneen tätytt polttoo image jostain mistä sen saa. Vittu oliko tässä saatana vielä joku salasana saatana jossain vaiheessa. Nytkö se sit hyyty. Mitäs mitäs mistä täältä vittu löytyy ohjelmia. Miten tää voi olla vittu nopeempi saatana. vittu kun tätä ei osaa käyttää. vittu onks tässä missään ircciä?. Onko valmiina? Ei varmaan. Milläköhän se vittu asenetaan tähän? Vittu en mä osaa sitä tähän asentaa. Kätsotaas tässä elämää ja nutiskellaan Linuxsista.

Yhteistyössä