Mitä ihmetystä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna08

Jäsen
23.07.2009
72
0
6
Ihan tyystin sekaisin on mun kroppa. Tänään on kp 23/26-29. Oviksen bongasin hieman varkain saman päivänä kun aloin testata kp12 odotin sen tulevan myöhemmin. Tänään prisman r-testi negaa (ehkä harmaa viivanpaikka) vessakäynnillä tippui veripisara, laitoin tampponin. Jostain ihmeen syystä tein prisman ovistestin mikä plussaaa :o MITÄ HITTOA??? Ovis ja vuoto samaan aikaan????

Vai onko nyt vika noissa prisman testeissä. Ovis kyllä käsketään ohjeessa testaamaan aamulla, mutta kun nyt sattui olemaan iltapäivä.

En käsitä. Onko kellään kokemusta noista prismantesteistä??

Tuliko siihen tosiaan ovisplussa, eli vahvempi viiva kuin kontrolli? Jos se oli selvä plussa, niin voi olla raskausplussa. Noi Prisman ovistestit nimittäin näyttää myös raskauden. Testattu on ;) parikin kertaa. Voi näyttää raskauden jopa ennen r-testiä.

Tietty se voi olla oviskin. Teoriassa se nimittäin voi tulla menkkojenkin aikaan ja jopa parikin kertaa kierrossa. Jotenki toi eka vaihtoehto tuntuis vaan todennäköisemmältä. :)

Mulla on kerran näyttäny ovistesti plussaa kierron loppuvaiheessa. Siis ihan vahvaa plussaa, ei mitään haamua. Siltikään en ollut raskaana eikä ovis ollut tulossa. Testi oli prismasta tai cittarista ostettu ovistesti. Eli kyllä voi ovistesti näyttää myös virheellistä plussaa ilman, että olisi raskaana tai että ovis ois käsillä. MUTTA, ovistestihän näyttää myös vahvaa plussaa silloin, kun on raskaana (itse tämän asian testannut viimeksi kun olin raskaana). ;)

Eipä sulla nyt auta muu, kuin odottaa alkaako menkat ja jos ei niin raskaustestiä kehiin.

Oliko sulla Diinu se ovistestin viiva silloin, kun et ollut raskaana vahvempi kuin kontrolli vai lähes yhtä vahva? Mulla kun on kerran käynyt niin, että oli lähes yhtä vahva ja sitten menkat alkoi seukki päivänä. Eli sen pitää olla selvästi plussa. Entäs jos sää olitki Diinu raskaana?

happihyppy Kyllä se oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Olin sillon ihan että wtf?? :o Tein sen jälkeen raskaustestin, joka oli nega, joten en ollut raskaana. Kaikenlisäksi mulla on pco, joten raskautuminen ei ole helppoa eikä kovin todennäköistä luomusti. Jospa Nannalla kuitenkin positiivinen ovistesti tarkoittaisi raskautta. Pidän peukkuja. :flower: =)

Heips!

Kiitos vastauksista. Diinu, minäkin olen täällä ollut juuri noin eli wtf :o Sillä meillä ensimmäinen lapsi keinohedelmöitetty ja luomu olis aika ihme. Noh, vuotoa on ollut ihan pikkusen ei vielä kovasti. Tein uuden ovistestin niin se ei ole niin selvä plussa. Eka oli siis vahva plussa. Molemmat siis tehty tänään. Nuo varmaan jotain häröilee noi testit :kieh: Tai sitten on ovis tai sen tapainen ;) Ostin jemmaan r-testin apteekista jos tulee vielä aihetta, mutta uskon kyllä että ihan aidot menkat nuo taitaa olla :/

Aika omituinen tilanne vaan minulle toivottavasti ei tule tavaksi. Vaikka plussaahan tässä nyt tietysti kovasti toivotaan :)

Nanna Jospa oiskin luomuihme teille tulossa. =)

Omalla kohdallani mietin tuota ovisplussaa, kun joskushan ovistesti voi PCO:laisella olla positiivinen ilman ovista tai raskautta. Näin ainakin olen lukenut. Mun positiivinen ovistesti voisi selittyä sillä. Muut ovistestit (eri merkkiset) on kyllä olleet plussaa vain silloin, kun on ollut ovis tai olen ollut raskaana.

Kokemuksia pliiiiiisss!
Eli siis tänä aamuna vuoto muuttui runsaaksi. Menkat!!! ajattelin. Liian aikaisin. Noh jostain syystä edelleen tein ovistestin ja taas heti kunnon plussa. Sitten taas siitä jostain syystä samasta pissasta mitä olin pidätellyt noin kaksi tuntia tein clearbluen tavallisen testin mihin tulee se plussa tai miinus. Noh.... minulle tuli PLUSSA!!!!! Ja vuotoa tamppoonista huolimatta housuihin asti!!!!!!! Siiiis mitä nyt tapahtuuu???
Oli kyllä ihan oikea plussa mikä tuli oikeaan aikaakin. Ei ihan vahva, mutta selvästi nähtävissä hämärässä vessassa. Miljoonia vääriä haamuplussia saaneena tunnistan oikean :D

Meidän eka lapsi on siis kolmannesta ivf-hoidosta saatu ja sitä ennen kaksi endometrioosi leikkausta ja kolme vuotta lapsettomuutta!! Ja vielä toinen munatorvikin puuttuu!! Siksi olen niin ihmeissäni tuosta plussasta.

Eli siis raskaana olen tai olin! Siitä olen iloinen =) Menee sitten kesken tai ei. Mutta voiko tällaisesta vuodosta selvitä!!!!????

Hain äsken sen digitaalisentestin ja teen sen kunhan olen pidätellyt tarpeeksi, jos se näyttää raskaana niin sitten oikeastaan taidan uskoa, että tärppi kävi luomusti. Tätä päivää en uskonut tulevan, kävi miten kävi.

Mutta onko kenelläkään kokemusta isosta vuodosta ja onnistuneesta raskaudesta????

Nyt en tiiä, kuinka isosta vuodosta sulla on kysymys, mutta mulla tuli ekaa lasta oottaessa viikolla 6+ melko runsas vuotokohtaus ja olin varma, että kesken meni. Sitten äitiyspolilla ultrattiin ja kaikki oli hyvin. Vuodolle ei löytynyt syytä, oli suurinpiirtein menkkojen aikaan. Mutta monillahan on ollut se hematooma, joka on alkanut vuotaa ja raskaus on silti jatkunut, siitä en sen enempää tiiä ku mitä täältä oon lukenu.

Toivotaan, että jos oot raskaana niin se jatkuu, vuodosta huolimatta :flower: :hug:

Joskushan käy näitä, että odottaa kaksosia, ja toinen vain ei jaksa loppuun asti. Sillon voi ainakin esiintyö todella runsasta vuotoa ja kipua, vaikka yksi pieni ihme siellä masussa elämäänsä jatkaisi.
Toivotaan todella, että sinun kyytiläinen pysyy mukana. Jaksuja asian selvittämiseen ja tulevaan, oli se sitten mitä hyvänsä... :hug:

Hei Nanna08, ihan ekaksi onnittelut Plussasta!!:flower::heart:..aivan ihana ylläri pylläri :)

..noita vuotoja esiintyy aika paljon-jos lueskelet esim. täältä kaksplussan pinoistahin, hyvin monella. Vuoto vaihtee pienestä tuhrusta, suurempaakin vuotoon..toisilla vain hetken tulee ja toisilla jopa useita päiviä..

Voi tietenkin olla, että alkio on käynyt kohdunseinässä, mutta ei sitten kuitenkaan jaksanut kiinnittyä ja testi näyttää ensin plussaa-myöhemmin ei enää.

Siun vain täytyy nyt hetki olla kärsivällinen-tiedän, v a i k i a a ;) ..mutta muuta mahdollisuutta ei ole..

Toivon pienen pysyvän tiukasti kyydissä-tarraa&liimaa hurrrrrjasti!!!!:wave::heart:

..tuolla esim. keskustelua alkuraskauden vuodoista..

http://www.google.com/search?q=alkuraskauden+runsas+vuoto&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7ADBF

Niin kyllä tuo vuoto on tänään ollut aika runsasta ja kirkkaan punaista. Täällä yritän kovasti googletella kokemuksia onnistumisista. Niin siis mulla on nyt kulunut vasta 12 päivää tuosta ovisplussasta eli ajoissa olen testailemassa. Ainut oireet ovat vilun väreet, kerran tuli autossa paha olo ja eilen söin persiljaa vaikka kuinka paljon pelkästään kun oli niin hiton hyvää, mies ja lapsi katsoivat mua ihan kieroon.

Soitin neuvolaan, käskivät odotella, mutta ei niin toivoa antanut. Joskus joillain saattaa vuotaa, mutta pitäisi tyrehtyä kyllä piahkoin positiivista jatkoa ajatellen... sitä odotellessa.

Jotenkin kyllä yllättävän tyyni olo. Tyytyväinen plussasta vaikka ei jatkuisikaan. Kohta kyllä teen vielä sen digitestin ihan vaan mielenkiinnosta. Testinarkkari :laugh:

Digi tehty. Ei raskaana! Tällä erää tyydyn kemialiseen raskauteen ja harjoitukset jatkuvat. Niistäkin on hoitojen yhteydessä kaksi kokemusta, mutta silloin en saanut noin vahvaa plussaa. Tämä oli kuitenkin hyvä tieto, että voi onnistua :D

Kiitos vielä tsempeistä ja vastauksista

Voi harmitus:hug:..mutta se ihanaa, jotta yritystä oli!!:heart: ..seuraile kuitenkin vuotoa..jos ei yllättäin jatkukaan-siullahan ei vielä kierto lopuillaankaan, niin testaa aamupisustka uudemman kerran 2-3vrk kuluttua..niitä ylläreitä täällähin palstalla tapahtuu..ja yllättävän monelle! ;)

Tein kaksi testiä!!!!! Hullu minä! En kuitenkaan aamulla kun luulin päättäneeni etten tänään testaa. Eli kolmen tunnin pidätyksen jälkeen clearbluen plussatesti antoi saman vastauksen kun eilen, viiva ei ollut vahvistunut korkeintaan pulskistunut :D Mutta sitten digitesti sanoi että raskaana 1-2 viikkoa!!! Vuoto on nyt normi kuukautisten tasoa :o

En siis tullut yhtään viisaammaksi :ashamed: Jatkan odottelua, onneksi ei kuitenkaan ole mitään kipuja.

Nanna80 mie jotenkin tuon jo aavistelinkin;) Onneksi olkoon ja kovasti!!:flower:

Nyt vain toivotaan, jotta pieni pysyisi tiu-kas-ti kyydissä :) ..tarraa&super liimaa paljon!!!:wave::heart:

..kannattaa ehkä käydä ultrassa tarkistuttamassa tilanne jos vuoto jatkuu useita päiviä..

Itse en kyllä meinaa tällaista ihmettä uskoa millään ja edelleen epätodellinen olo :/

Odottaminen... ei ole vahvimpia puoliani |O Täytyy kyllä tuota ultraa harkita suht ajoissa jos nuo testit nyt plussana pysyy :)

Hui!

Soita neuvolaan ja pyydä päästä veritestiin seurantaan kasvaako hormoonimäärä! Jos kerta tollasta vuotoa on, mutta plussa vahvistuu, ei kai se nyt ainakaan ihan normi varhanen keskenmeno voi olla! Ja kyllähän tota vuotoa joillakin on ihan menkkojen tapaan vaikka raskaana olisikin, mutta saisit ainakin mielenrauhas asiasta...

Halit ja toivotaan parasta :hug: :heart:

Veritestissä käyty, mutta tulokset saan vasta ensi viikolla, pah!!! Vuoto on loppunut, viimeinen kunnon vuotopäivä oli torstai eli kesti kolme päivää. Eilen tein testin ja tulos olisi loistanut kuuhun asti :) Eli nyt kyllä jo uskon raskaan olevan. Aika positiivisella mielellä, mutta realistisena odotan testin tulosta ja sitten varailen ultran.

Että näin, elämä on ihmeellistä.

Yhteistyössä