H
hinnoitteluapua
Vieras
Eli vuosimallia-05 Jovit, niin mitä niistä kehtaisi pyytää??
Käytön jälkiä ei juuri ole kuin renkaissa.
Käytön jälkiä ei juuri ole kuin renkaissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:En maksais mitään, minusta todella huonot ja raskastekoiset vaunut...
Mutta hp max.200?.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:No Joveista en maksais 200? kun uusia parempia saa 300e ja jo 3v. vanhat, max 50?
Alkuperäinen kirjoittaja hinnoitteluapua:Mutta kiitos "mielipiteestäsi"
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja hinnoitteluapua:Mutta kiitos "mielipiteestäsi"
Eikö mielipide kelvannut??
Alkuperäinen kirjoittaja hinnoitteluapua:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja hinnoitteluapua:Mutta kiitos "mielipiteestäsi"
No enhän minä tässä ole mitään mielipiteitä kelpuuttamassa tai hylkäämässä? Minähän kiitin!!?? Luulin olevani kohtelias, mutta osa porukasta näköjään ei kohteliaisuuksiin ole tottunut...
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja hinnoitteluapua:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja hinnoitteluapua:Mutta kiitos "mielipiteestäsi"
No enhän minä tässä ole mitään mielipiteitä kelpuuttamassa tai hylkäämässä? Minähän kiitin!!?? Luulin olevani kohtelias, mutta osa porukasta näköjään ei kohteliaisuuksiin ole tottunut...
Kun laitat sanan lainausmerkkeihin, on hieman vaikea uskoa että ilman ivaa sitä tarkoitit.
Alkuperäinen kirjoittaja kiira:jovit on mielestäni huonot rattaat,mutta kaikki ei varmasti ole sitä mieltä aina kannattaa kokeilla. kuitenkin jos uusia saa 300? ei vanhoista voi 200? olettaa saavansa. joten laita vaikka hinnaksi 150? jos huutonettiin laitat myyntiin ni tulee viä rahtikulutkin ostajalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:Meillä on jovi airit ja täällä maalla ainakin ihan todella hyvin toiminu kun isot pyörät ni pääsee hyvin hiekkateilläkin, ja hyvät työntää, tilavat vaunut.
"kauppareissuja" varten sitte ollu ketterämmät vaunut.
Alkuperäinen kirjoittaja tässä:http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=38
Täältä saa UUSIA alle 400?. Max. 100? maksaisin noista vaunuista, paremmista enemmän...
Alkuperäinen kirjoittaja alkup:Sain kuin sainkin vaunut kaupaksi hintaan 180? ;-)
Alkuperäinen kirjoittaja laatua:Alkuperäinen kirjoittaja alkup:Sain kuin sainkin vaunut kaupaksi hintaan 180? ;-)
minä nettosin 5v vanhoilla Emmaljungilla 300?![]()