Mitä iloa noista sisarista on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on 3 siskoa ja 2 veljeä. Ja kaikien kanssa hyvät välit. Muutaman kanssa läheisemmät, mutta kaikki yhtä tärkeitä. Yksi siskoistani on paras ystäväni. Myös lapsemme, eli serkukset, tulevat hyvin toimeen. Ja toistemme lapset on meille tärkeitä.
Ehkä se johtuu teillä tuosta ikäerosta. Meilläkin nuorimman ja vanhimman ikäero on kyllä 20 voutta, mutta kun meitä on tasaisesti syntyneitä tässä välissä on kaikkie välit pysynyt läheisinä. Vanhenpammme myös elää, joten sitäkin kautta olemme toistemme kanssa tekemisissä. Kaksi nuorinta sisarusta asuu vielä kotona.

Mä olen itse vanhin sisarus, veli on 5 vuotta nuorempi, sisko 9 vuotta ja toinen veli 17 vuotta nuorempi. Hyvät välit on kaikkiin ja pyritään pitämään yhteyttä puolin ja toisin. Myös tämän nuoremman veljeni kanssa, hän on nyt 22 v. Monesti on ollut meillä lapsenvahtina kuin myös siskoni luona. Ollaan myös ristiin lastemme kummeja, joten senkin takia tulee yhteyksiä pidettyä.

Kurja tilanne ap:lla, vaikea uskoa ettei omat sisarukset olisi sen vertaa kiinnostuneita etteivät vaivautuisi edes joskus kylään. Mitäs jos kirjoittaisit heille kirjeen ja kertoisit, kuinka susta olisi kiva nähdä ja tutustua heihin? Siinä voisi samalla tiedustella, oletko tietämättäsi loukannut heitä jotenkin, kun eivät pidä yhteyttä. Toivottavasti saatte välit kuntoon!

Yhteistyössä