Mitä isänpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Ja nyt ei tarvi kirjotella että ei mitään, kun ei ole oma isä tms. Toiset haluaa ostaa ja toiset ei! ;)

Olis kiva saada jotain erilaisia vinkkejä kuin sukat,tyynyliina tms. :)

tarviiko sen olla joku esine? miten olis semmonen ilmanen ja rentouttava lahja, meillä ainakin isäntä arvostais sellasta enempi ku jotain sukkia tms. Eli hemmotelkaa, hierontaa niin että lapsetkin vaikka mukaan ja teette kakun ja kortin jne. Mut jos haluaa jonku tavaran antaa niin joku semmonen mille on oikeasti käyttöäkin, vaikka kylpytakki tai pyyhe, dvd, lompakko (siis rahapussi! ettei joku perwo taas lue tätä :D )..jne.. Tavallista mutta kiva semmonen paketti on saada :)

Mä olin suunnitellut antavani hieronta-lahjakortin joululahjaksi ni en voi sitä ideaa käyttää nyt.Sama juttu dvd-boxin kanssa. :(
Miks isänpäivä pitää olla näin lähellä joulua? :D

minä ostan isännälle guinness world records ennätyskirjan 2008 joka vuosi sama lahja, se on samalla myös isännän synttärilahja, päivät on niin lähekkäin!

Eilen jo vastasin samaan kysymykseen. Jalkahoitoon ajattelin ostaa lahjakortin. Eilisiltana vaivihkaa kyselin mieheltä, että mitä se olis mieltä, jos joku hoitaisi joskus sen jalkoja. Sanoi ensin, ettei antaisi kenenkään haiseviin varpaisiinsa koskea, mutta totesi sitten, että voisihan se olla ihan mukavaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Lapset käyvät valitsemassa kaupasta varmaan jotkut bokserit tai sukat. Sitten tehdään jotain hyvää ruokaa. Kakkua isukki ei saa kun vietetään juuri edellisenä viikonloppuna pojan 2-vuotis synttäreitä.

Onko teillä sitten vuoden kakkukiintiö täynnä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:
Tuo paitaidis on hyvä, millä siihen voi piirtää, että pitäis pesussakin? =)

Me piirrettiin mun, ja kummankin pojan käden ääriviivat paitaan (jänskän näköinen tuli kuopuksen pieni käsi mun käden vieressä on niin söde) Satunallen kangastussilla tehtiin, valmis silittämättä ja väri pitänyt meillä hyvin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Lapset käyvät valitsemassa kaupasta varmaan jotkut bokserit tai sukat. Sitten tehdään jotain hyvää ruokaa. Kakkua isukki ei saa kun vietetään juuri edellisenä viikonloppuna pojan 2-vuotis synttäreitä.

Onko teillä sitten vuoden kakkukiintiö täynnä?

Ihan miehen toiveesta ei leivota uutta kakkua kun edellistä syödään kuitenkin vielä alkuviikolle saakka.
Lapsetkaan ei kauheasti kakusta välitä. Vähän ovat vaan maistelleet ainakin tähän saakka.

Yhteistyössä