Mä ostin miehelleni, lastemme isälle lahjan viime viikonloppuna, ja annoin heti. Ihan muuten vaan, ei ollu mikään erityinen päivä. Ihan vaan siks kun tuntu että haluan hänelle sen lahjan ostaa. :saint:
Hyvä tietää No mä olen ostanut lasten kanssa lahjan ja askarrellut kortit. Leivotaan myös kakku. Lapset ei kyllä ite osaa vielä mitään tehdä, joten tehdään yhdessä. Ja muutenkin voi kyllä muistaa, vaikka ei isä olekaan. Muistan mä appiukkoakin ja toivotan hyvää isänpäivää, isähän sekin on, vaikka ei mun isä. Ja meillä kyllä kanssa osataan hemmotella muulloinkin, eikä mitään isänpäiviä siihen tarvita. Siltikin me tykätään järkätä kaikkee tämmöstä ja näin tehdään
Siihen asti kun lapset ovat pieniä aion itse muistaa miestäni. Lahjalla kerron kuinka ylpeä olen miehestäni isänä ja kyllä hänkin on mua muistanu äitienpäivänä :heart: Sitten kun lapset tekevät jotain itse koulussa/hankkivat lahjan muualta, aion jatkaa näin.
Aloittajan pointti taisi olla se (vähän epäselvästi tosin), että ne jotka eivät keksi lahjaa tai pysty sellaista ostamaan, ottavat hirveän stressin siitä, etteivät pysty muistamaan miestään. Se on minusta ihan turhaa. Ne muistakoot ketkä pystyvät ja haluavat. Itse teen kortin yhdessä lapsemme kanssa ja leivon kakun.
Ehkä kyse on tässä tapauksessa yhteisten lapsien isästä. kyllä itse ainakin muistan omaa miestäni kun lapsetkin ovat niin pieniä etteivät sitä itse voi sielä tehdä. Yhdessä olemme ostaneet lasten kanssa miehelle lahjan ja kortin. Kyllähän meillä ainakin isäinpäivänä muistetaan pappaa ja samalla omaa isääni. Siis eikö ap:N mielestä lapsenlapsetkaan saisi isäinpäivänä muistaa omaa pappaansa En varmaan miestä nyt sunnuntaina muistais jos lapsia ei olis.
Ja minä ainakin muistan miestäni usein, koska on minulle niin rakas! Myös muulloin kuin "merkkipäivinä". On ihanaa itsekin saada rakkaalta mieheltä lahja taas vastaavasti äitienpäivänä.
Mitä väliä???? Jos haluan ostaa miehelleni lahjan, ostan sen, oli päivä mikä tahansa.
Oletteko te johonkin ihme lahkoon kuuluvia hihhuleita, vai miksi lahjojen saamistakin pitää säännöstellä???
mun mieletä kyseessä on isien päivä, ihan samalla tavalla kuin on äitienpäivä.. eli silloin juhlistetaan niitä jotka ovat kyseisen tittelin saaneet..
mä ajattelin muistaa mun ex miestä isäinpäivänä, ihan siitä syystä että se on mun pojan isä
ja jotain pientä myös mun nykyiselle miehelle kun se on isäpuoli ja osallistuu mun pojan hoitoon ja kasvatukseen.