Mitä itse tekisit jos lääkäri sanoisi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Valitettavasti teillä on nyt sairaalabakteeri ja tauti etenee niin että joudumme toden-näköisesti amputoimaan aluksi teidän nilkat katsomme sitten mutta näyttää pahasti siltä että myös kädet ja jalat on pakko amputoida

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Valitettavasti teillä on nyt sairaalabakteeri ja tauti etenee niin että joudumme toden-näköisesti amputoimaan aluksi teidän nilkat katsomme sitten mutta näyttää pahasti siltä että myös kädet ja jalat on pakko amputoida
Ei yhtään ergotamiinia, furesista eikä digoksiinia mulle. Niitä on ollut käytössä ennen amputaatioita.
Eikä yhtään glukoosifruktoosisiirappia eikä maltodekstriiniä eikä sellakkaa missään muodossa, kun niistä pöpö saa nopeiten energiaa.

Ei yhtään ergotamiinia, furesista eikä digoksiinia mulle. Niitä on ollut käytössä ennen amputaatioita.
Eikä yhtään glukoosifruktoosisiirappia eikä maltodekstriiniä eikä sellakkaa missään muodossa, kun niistä pöpö saa nopeiten energiaa.

Erityisesti pitää välttää kaikkia tuotteita E-koodeja lisäaineita.

tulisiko se erityisasiantuntijapalstalainen kirjoittamaan mitä erityisesti pitikään varoa.

Sairaalabakteerista
Tarttuminen:
Sairaalabakteerit voivat levitä potilaasta toiseen kosketuksen kautta, esimerkiksi saastuneiden pintojen tai esineiden välityksellä.
Kantajuus:
Henkilö voi kantaa bakteeria oireettomasti, jolloin bakteeri voi levitä eteenpäin.
Riski:
Sairaalassa oleskelu lisää riskiä altistua sairaalabakteereille, varsinkin jos potilaalla on avoimia haavoja tai heikentynyt vastustuskyky.

"Litalgin-lääkkeen poisvedon syynä on sen vakavat haittavaikutukset, jotka ovat olleet tiedossa jo pitkään. Lääkkeen on havaittu muun muassa aiheuttavan agranulosytoosia eli jyvässolukatoa. Jyvässolut ovat tärkeitä soluja elimistön luonnollisessa immuniteetissa."

QUOTE="vierailija, post: 35120592"]
Ei vaan syistä ja itse MRSA-bakteerista.
[/QUOTE]hyvä.

Muuan lääkäri sanoi et kaikilla on divertikkeleitä. Ja määräsi kahdet antibiootit. Niistä kyllä tuli hirveän sairaaksi. Ja se on käytäntö.

Yhteistyössä