mitä itse tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituista..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omituista..

Vieras
Meillä on töissä eräs todella rasittava ihminen. Ensin saattaa mennä tosi hyvin hänen kanssaan, mutta yhtäkkiä hän saattaa suuttua jostain ja olla puhumatta koko loppupäivän. Syitä suuttumiselle en todellakaan osaa sanoa, ja hän tekee tätä kaikkien työkavereiden kanssa. Sanottakoon vielä sen verran, että meillä ollaan aina ilta- ja aamuvuorossa kahdestaan, eli tämä on todella inhottavaa kun työkaveri sattuu tälle päälle.. :( Itse ajattelen että pakkohan meidän on tulla toimeen kun kerta työkavereita ollaan! en ikinä kehtaisi olla kenellekkään työkaverille samanlainen, siis suuttua ilman syytä ja olla puhumatta/päälle katsomatta koko loppupäivää!mitä itse tekisit tässä tilanteessa?

Voih ärsytys. Joko olisin kuin en huomaisi hänen suuttumista, tai sitten, jos hän olisi ihan mahdoton siitä huolimatta, kysyisin, että mistä sinä nyt oikein suutuit.

Olisin kuin ei mitään olisi tapahtunut, itse asiassa oikein yliystävällinen. Pian toinen huomaa, että on idiootti, kun mössöttää jostain käsittämättömästä. Ole kuin et huomaisi ollenkaan, että hän on suuttunut. Juttelet ja toimit, kuten normaalisti...

Se, kun kysyy siltä toiselta, et mikä sillä on ja tavallaan tekee siitä "jutun", johon toisen täytyykin vastata, ja vaikka pyytää anteeksi, tekee sen kiukuttelijan olosta niin tukalan, että ensikerralla hän ei ehkä niin helpolla kimpaannu.

Meillä varmaan asiasta puhuttaisiin tiimikokouksessa ja jos ei muu auta, niin sitten pomo mukaan kokoukseen, luulisi auttavan asiaan. Meillä ei tuollaista pitkään katsella tekemättä asialle mitään. Riippuu tietty työpaikasta, mutta jos työkavereiden kansa pitää tulla 99% toimeen, niin tuollainen ei vetele.

Pitääpä koittaa ensi kerralla kysyä mikä on ongelman nimi.. Ymmärrän kyllä ettei aina voi olla hyvällä tuulella ja saakin vituttaa, mutta tää menee jo ihan yli.. Tai jos on huono päivä niin vois vaikka sanoa että tää ei nyt johdu susta mutta mulla on ihan helvetin huono päivä. Silloin asia olis mulle ok, eikä tarvitsisi miettiä koko ajan että oonkohan mä tehnyt nyt jotain, sanoinohan mä jotain sopimatonta... hermot menee :D

tuo on just ku yks tyyppi mun duunista...on joko tosi mukava tai aurinkoinen tai sit täysin p*****nreikä...aikamoinen tuuliviiri siis. ite en noteeraa ikinä kun se on "suuttunu", ei se sitä kauaa yksinään jaksa :)

Yhteistyössä