Mitä järkeä enää on tuossa huuto.netin hintavarauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Mä en ymmärrä, eikö voisi vaan laittaa suoraan hinnaksi sen millä tuotteen olisi valmis myymään?

Kun jos lähtöhinta on vaikka 1e, ja tuotteen hintavaraus vaikka 50e niin ei tuossa ole mitään järkeä laittaa ihmisiä huutamaan vaan "huvikseen" tuota ja kokeilemaan koska mahtaa hintavaraus täyttyä, ja alkaa ns oikea huutaminen.

Ehkä se on sitä, että kokeillaan minkä verran kiinnostusta ihmisillä on tuotetta kohtaan. Hintavaraus laitetaan, ettei ole pakko myydä jos hinta ei miellytä. Jos huomaa, että ihmiset ovat valmiita maksamaan vaikkapa 30?, niin sillä sitten voi myydä jos tahtoo, mutta ei ole pakko.

Kai ne kuvittelee et alhainen lähtöhinta innostaa huutamaan jotenkin...? Mua ei ainakaan innosta kun ajattelin noissa on se hv sit jossain tosi korkeella joten siirryn seuraavaan kohteeseen! Itse en koskaan laita hintavarausta!

Mä en huuda hintavarauksellisia. Ennen huusin, koska jos ei mennyt hv:n yli sai tietää hintavarauksen ja tarjota myyjälle jotain, nykyään ei saa hintaa tietoon ellei kysy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en huuda hintavarauksellisia. Ennen huusin, koska jos ei mennyt hv:n yli sai tietää hintavarauksen ja tarjota myyjälle jotain, nykyään ei saa hintaa tietoon ellei kysy.

Näin itsekkin toimin ennen, mutta enäähän tuosta ei ole mitään hyötyä. :/ Siksi ihmettelenkin mitä järkeä enää hintavarauksessa on.

Ei siinä mun mielestä mitään järkeä olekaan. Itse laitan aina lähtöhinnaksi hinnan, jolla olen valmis myymään. Joka kerta on kyllä hinta noussut vielä siitä.

mää en kans viitsi ruveta edes huutaan jos on hv omiini en laita eikö ole sama laittaa se hinta millä haluaa sen myydä ja kattoo ostaako kukaan jos ei ni vähän laskea hintaa

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Mä laitan aina hintavarauksen, mutta laitan myös "osta heti" hinnan. ;)
Jos kauhiasti ei heitä häränpyllyä viimeisin tarjous, niin saatan myydäkkin. :)

Mutta enäähän ei huutajan tietoja tule, jos hintavaraus ei ylity.

Minä olin kerran vaille kunnon petaria,jollakin oli meidän kaupungistakin vielä myynnissä petari :)
Lähtö oli 10? ja korotus vain 1? tosin hintavarausta ei suostunut ensin kertomaan,
no muita huutajia kohteesta ei ollut (yllätys..) ja sain silloin vielä tiedon tuon kohteen myyjästä ja hintavaruksesta joka oli 200? myyjä suuttui kun en ostanut ja olisin maximissaan maksanut tuota sen 20? koska yllätys, kuittikin oli hävinnyt mutta ei kuulemma ollut kuin kuukauden vanha petari :D

Mulla oli vaatepaketti myynnissä ja lähtöhinta korkea, yhtään huutoa ei tullut ja viikkoja oli myynnissä. Monta huutokauppaa.. sit kyllästyin ja laitoin hv:n ja lähtöhinnaks 1e, heti löytyi 10 kiinnostunutta ja sain paketin myytyä sit loppujen lopuks sillä hinnalla mitä se oli alunperin...

Yhteistyössä