Mitä järkeä on vapaissa suhteissa, joissa ei ole lupa rakastua muihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26429536] Ihan oikeasti en usko, että seksistä saa yhtään mitään, jos ei ole edes vähän ihastunut.[/QUOTE]

Se ei ole sinun uskostasi kiinni. Toiset voi saada seksistä irti hyvinkin paljon vaikka ei tuntisi mitään toista kohtaan tai ei edes tuntisi koko ihmistä, toiset taas eivät nauti ollenkaan, jos eivät ole palavasti rakastuneita seksikumppaniin. Meitä on niin moneen junaan.
 
[QUOTE="vieras";26429536]Ahaa. On siis estoinen ja frigidi, jos ei parisuhteessa kaipaa seksiä muiden ihmisten kanssa? Voihan siinä omassa suhteessaan harrastaa monenlaista seksiä. Mistä tiedät vaikka harrastaisin seksiä joka päivä? Ihan oikeasti en usko, että seksistä saa yhtään mitään, jos ei ole edes vähän ihastunut. Silloin se on kuin itsetyydytystä. Yhdessä illassakin voi ihastua. Ei seksi ole niin erilaista eri ihmisten kanssa, että sitä pitäisi jatkuvasti monen kanssa harrastaa. Silloin on väärä kumppani, jos seksi hänen kanssaan ei ole riittävän hyvää.[/QUOTE]

Mitä vikaa itsetyydytyksssä on, tarkoitat varmaan että kaikki jotka runkkaa on jotenkin tyhmiä ja jos harrastaa seksiä ilman että on naimisissa on väärillä raiteilla.
 
Ihmisillä saa olla erilaisia mielipiteitä. Minusta sellainen on kypsymätön, joka suhteessakin hyppii vieraisiin sänkyihin. Arvot pielessä eikä mitään syvyyttä.
 
[QUOTE="vieras";26429584]Mitä vikaa itsetyydytyksssä on, tarkoitat varmaan että kaikki jotka runkkaa on jotenkin tyhmiä ja jos harrastaa seksiä ilman että on naimisissa on väärillä raiteilla.[/QUOTE]

Miksei sitten itsetyydytä? Mihin tarvitsee useita muita seksikumppaneita rakkaan lisäksi? Mikä siinä on hienoa, kypsää ja tavoittelemisen arvoista?
 
[QUOTE="vieras";26429467]Mutta siis mitä siitä pelkästä seksistä saa, jos seksiä on parisuhteessakin? Seksi ilman mitään tunteita on aika turhaa. Yleensä on mukana edes pientä ihastusta ja suurta vetoa.[/QUOTE]

Käsittääkseni ihmiset on aika erilaisia tämän asian suhteen.

Pääasia kai että säännöistä on sovittu, ja kaikki osapuolet voivat ne oikeasti hyväksyä, eikä ketään loukata.
 
  • Tykkää
Reactions: Sadana
[QUOTE="vieras";26429552]Miten niin totaalisen eri asia? Minulla niissä ei ole selkeää rajaa, rakastuminen on vain voimakkaampaa. Vapaassa suhteessahan ei saa olla ihastunut siihen, jonka kanssa seksiä harrastaa. Muuten oma suhde on vaarassa.[/QUOTE]
Jokainen määrittelee rakastumisen ja ihastumisen omalla tavallaan. Koska sinulla ei ole niiden välillä mitään rajaa, niin sinun tapauksessasi jo ihastuminenkin olisi kielletty, sillä se johtaisi semiautomaattisesti rakastumiseen. Minä taas käsittelen sen näin:
Minä olen ihastunut Johnny Deppiin ja myös tummasilmäiseen lihatiskin myyjään. Mutta vaikka menisin vuoteeseen heidän kanssaan, en todellakaan suunnittelisi heidän kanssaan tulevaisuutta ja jälkeläisiä. Puolisooni taas olen todella todella rakastunut ja hänen kanssaan haaveilen jo missä viettäisimme eläkepäiviämme.
 
Viimeksi muokattu:

Similar threads

N
Viestiä
3
Luettu
1K
P

Yhteistyössä