Mitä Jo Frost sanoisi teidän perheestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hannamaria

Aktiivinen jäsen
08.06.2007
5 390
1
36
Ootteko ikinä katsonut niitä SuperNanny-ohjelmia missä formaatista riippuen milloin kukakin Maija Poppanen tulee tekemään kaaoksesta onnellisen perheen? :D Ei aina tiedä pitäskö itkeä vai nauraa ku kattoo...

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Jo Frost rakastaisi mua :D
Mä käytän monia sen periaatteita lasten kanssa, ja ne toimii tosi hyvin.

Mitä se Frost sanoi jäähystä? Voiko alle 2v.:n laittaa jäähylle? olen yrittänyt mutta ei oikein tunnu ymmärtävän ideaa kun on velä niin pieni. ei puhukaan joten ei voi pyytää anteeksikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Eikä rakastaisi :D eihäs teidän perheessä olis ees mitään haastetta :whistle:
Meillä sitä vastoin..

Onhan noissa haastetta, ja hitosti onkin, mutta Jo Frost on mun sankari ja mä teen just kuten se telkkarissa neuvoo :D

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Onko se jäähypenkki brittiläinen keksintö, kun mun mielestä näistä MaijaPoppas-tyyppisistä formaateista Jo Frostin ohjelmassa sitä käytetään eniten

Onko sillä itellään lapsia?

eikös suomalainen keksintö ole "nurkka"? ihan sama asia minusta.

Mä oon joitakin sen neuvoja soveltanut arjessa mutta meidän neiti on nyt siinä iässä ettei välttämättä tehoa mikään eli alkava murkkuikä ja kun se ottaa sen pään ettei se kuuntele niin siinä sitä ollaan. Mutta aika hyvin ollaan kuitenkin pärjätty. Olispas ollut silloin näkemässä kun neiti oli nuorempi kun se sai niitä raivareita niin kyllä siinä olis ollut monen tädin päät pyörällä.

mäkin katson sitä sarjaa jos satun olemaan kotona tuolloin. Mut ne esimerkit on niin kärjistettyjä ja miehen kans laitettiin merkille sellainen asia että kun siinä mukamas kuvattiin yhtä päivää ( tai sellainen kuva katsojalle välittyy ) niin tällä eräälläkin äidillä ehti olla 5 eri vaatteet päällä!!!
Pikkusen alko ärsyttämään kun huomattiin... meni jotenkin usko koko todellisuuteen.

Kenen tahansa elämästä saa kaaosta jos ne vaara- ja kiukkutilanteet nauhoitetaan ja mikataan taidokkaasti yhteen ;)

Mut tokihan niissä on perääkin ja perheillä oikeaakin avun tarvetta.
Niin olis meilläkin!!

Ei ole Jo Frostilla itsellään lapsia mitä ihmettelen. Kaunis nainenkin on, upeat hiukset. En tiedä onko naimisissa.

Meillä ois toisinaan käyttöä hänelle ja hänen opeilleen. Jäähypenkki ei pelitä meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
mäkin katson sitä sarjaa jos satun olemaan kotona tuolloin. Mut ne esimerkit on niin kärjistettyjä ja miehen kans laitettiin merkille sellainen asia että kun siinä mukamas kuvattiin yhtä päivää ( tai sellainen kuva katsojalle välittyy ) niin tällä eräälläkin äidillä ehti olla 5 eri vaatteet päällä!!!
Pikkusen alko ärsyttämään kun huomattiin... meni jotenkin usko koko todellisuuteen.

Kenen tahansa elämästä saa kaaosta jos ne vaara- ja kiukkutilanteet nauhoitetaan ja mikataan taidokkaasti yhteen ;)

Mut tokihan niissä on perääkin ja perheillä oikeaakin avun tarvetta.
Niin olis meilläkin!!

Joo mä olen kans huomannut, että vaatteet vaihtuu välillä tosi tiuhaan tahtiin. Samalla kuitenkin katsojille välitetään tietoa, että on kyseessä yksi ja sama päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ois toisinaan käyttöä hänelle ja hänen opeilleen. Jäähypenkki ei pelitä meillä.

ei tehoa meilläkään kun ei tuo poika edes suostuis istumaan.
Tosin ei tehonnut meillä ne "palkkio kukatkaan" että kun on kiltisti saa tarran/terälehden kukkaansa ja kun kukka on terälehtiä täynnä niin saa palkinnon
:headwall:
kuudesta merkistä 3 on eniten mitä poika on ehtinyt kerätä ennenkuin on tehnyt jotain "superia" mistä lähtee koko hiton kukka roskiin ja keräys pitäis aloittaa alusta :laugh:

tätä samaa neuvoi erityislastentarhan ope ja terkka meille... :headwall:

Mitä se Frost sanoi jäähystä? Voiko alle 2v.:n laittaa jäähylle? olen yrittänyt mutta ei oikein tunnu ymmärtävän ideaa kun on velä niin pieni. ei puhukaan joten ei voi pyytää anteeksikaan.

Hän pitää rajana kolmea vuotta. Ja jossain ohjelmassa (?) sanoi, että se kolmevuotiaskin alkuun 2 min jäähylle ja vähitellen siihen 3 min (eli ikävuosien mukaan).

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Jo Frostista:
On n.37v sinkku. Ei välttämättä edes koskaan halua naimisiin tai lapsia.
Olen lukenut hänestä haastattelun jossa lukiat tekivät kysymyksiä.

:D Harmi. Olisi mielenkiintoista nähdä, miten SuperNanny soveltaisi täydellisen kasvatuksen omiin lapsiinsa. Ja siis oikeesti, on sillä ihan hyviä ajatuksia, mutta mua hieman tuppaa ärsyttämään se, että aina ongelmia nähdessään hän on tyyliin "onneksi olen menossa apuun". Että kaikilla on loppuelämä hyvin kun neiti Frost käy tuuppaamassa oikeaan suuntaan:D

Mites se sanonta menikään, lapsettomat parhaita kasvattajia... Ja tää oli pelkkä heitto, en tarkoita etteikö hänen menetelmissään olisi järkeä. JOISSAIN tilanteissa vaan on tullut mieleen, että herranjestas sentään miten teoreettisesti se suhtautuu, ei ne lapset mitään robotteja ole

Minä taas olen sillä kannalla, että ulkopuolinen ja liikaa tunteita asiaan sotkematon on todennäköisesti parempi näkemään ja hanskaamaan asioita. Minusta siihen, että osaa kasvattaa lapsia tai että tietää, mikä toimii, ei tarvitse olla omia.

Noista vanhemmista jotkut on niin pahasti hakoteillä, ettei ole tosikaan. Mutta tottakai se on viihdettä, ei pelkkää dokumenttia kukaan jaksaisi katsoa.

meidän pitäis ottaa joku nukuttamisrytmitys juttu käyttöön mut kertakaikkiaan se, että tarttis sen parisataa kertaa taluttaa sanomatta sanaakaan poika sinne sänkyyn, vaatii sellasia hermoja mitä mulla ihan rehellisesti sanottuna EI OO.

sitä kun nimittäis ollaan kokeiltu pariinkin kertaan, niin aina tulanne vaan paheni. molemmilla kerroilla meni siihen että jouduttiin käyttämään holdingia lopulta ja "väkipakolla" pitämään poika sängyssä. Edes tuolilla sängyssä kiinni istuminen ei nukkumaan menossa auta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Hän pitää rajana kolmea vuotta. Ja jossain ohjelmassa (?) sanoi, että se kolmevuotiaskin alkuun 2 min jäähylle ja vähitellen siihen 3 min (eli ikävuosien mukaan).

Miten sitte 2v:n "rankaisu" hoidetaan. Ei saa tehdä- käsky ei tehoa. Ei mtöskään tajua miksi ei saa heittää toisen päälle hiekkaa tai lyödä. pkkohan esim. toisten töniminen on saatava pois karsittua. MUTTA MITEN???

Yhteistyössä