S
Se puoliso..
Vieras
Jos puolisonne yht äkkiä alkaisi viettämään enemmän aikaa omissa oloissaan, eikä häntä kiinnostaisi osallistua muun perheen puuhiin.
Läheisyyttä hän ei enää kaipailisi niin kun ennen, eikä hän enää hakeutuisi lähellesi eikä yrittäisi järjestää esim kahdenkeskistä aikaa.
Muuten arki sujuisi normaalisti, välit on hyvät, puoliso on tavallisen hyvällä tuulella, juttelette paljon, teillä on hauskaa jne.
Mitä ajattelisitte tilanteesta?
Läheisyyttä hän ei enää kaipailisi niin kun ennen, eikä hän enää hakeutuisi lähellesi eikä yrittäisi järjestää esim kahdenkeskistä aikaa.
Muuten arki sujuisi normaalisti, välit on hyvät, puoliso on tavallisen hyvällä tuulella, juttelette paljon, teillä on hauskaa jne.
Mitä ajattelisitte tilanteesta?