mitä jos en tulekaan enää raskaaksi:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja majjja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

majjja

Vieras
tiedän kuulostavani typerältä mut silti mua pelottaa:( Oon tullut kolme kertaa raskaaksi heti ekalla yrityksellä ja nyt se ei sit onnistunutkaan. Menkat alkoi.

Miksi? mitä on tapahtunut? voikohan vika olla niin iso etten tule enää ollenkaan?
oon 30v kuitenkin jo.

Saman pelon kanssa painin :(
Tosin mulla ei yksikään raskaus ole alkanut ekasta kierrosta.. Eikä mulla ole mennyt loppuun asti kuin yksi raskaus. Nyt on mennyt kaksi vuotta ilman raskautta vaikka aktiivisesti on yritetty.

Ja kohta tulee mullakin 30v täyteen.

Kaksi vuotta yrittäneet: Ettekö ole käyneet tutkimuksissa?
Vaikka olisitkin hedelmöityshoitoja vastaan, niin eikö sinua kiinnostaisi tietää missä se vika on?

[QUOTE="huoh";25856801]Kaksi vuotta yrittäneet: Ettekö ole käyneet tutkimuksissa?
Vaikka olisitkin hedelmöityshoitoja vastaan, niin eikö sinua kiinnostaisi tietää missä se vika on?[/QUOTE]

Mulla on endometrioosi. Ja olen syönyt nyt 6 kk Terolutteja ja juuri loppui 4 kk:n kuuri Clomifenejä.
Jos ei tästä viimeisestä kierrosta ole tärpännyt, niin sitten edessä laparoskopia :(

Minäkin täytän 30 vuotta tänä vuonna. Olen yrittänyt tulla raskaaksi jo yli 6 vuotta. Yksikään raskaus ei ole alkanut tässä ajassa.

Minuakin pelottaa, tulenko koskaan raskaaksi. :(

Eli tiedän miltä sinusta ap tuntuu. On tosi rankkaa olla 30v ja todeta, että parhaat vuodet ovat jo menneet.

toivottavasti saat lapsen vielä, kun kerran haluat. Ei ole helppoa, jos lapsiluku jää vajaaksi.

Olen yrittänyt lasta jo kymmenisen vuotta ja minulla on hiukan enemmän pelkoa siitä, etten tule raskaaksi. AP, ihan naurattaa tuo pelko, että kun ei ekasta kierrosta tärpännyt. ??? Suhteellisuutta kehiin, pliis!

Jos ei tule enää raskaaksi, niin sitten ei enää saa sitä biologista lasta. Se on oikeasti hyvin simppeliä. Ymmärrettävästi vaikea hyväksyä, niin kuin moni muukin asia, joka ei mene niin kuin itse haluaa.

Yhteistyössä