Mitä jos teidän kumppania pokailtaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä ihan oikeasti tekisitte tai miten reagoisitte jos teidän silmien edessä joku alkaisi kiehnäämään ja avoimesti flirttailemaan teidän kumppanille. Ja tämä tyrkky vielä kaiken lisäksi olisi hyvin tietoinen, että olette yhdessä.

Tuli tänään vaan jostain tälläinen mieleen ja en oikeasti tiedä miten reagoisi. Jos mies ei suoraan ja ehkä vähän tylystikkin käskisi tyrkyn lopettaa niin sitten olisi mulla helvetti irti. Mutta jos mies hoitaisi homman kuntoon ja keskittyisi muihin ihmisiin niin olisin hiljaa.

No en mä tiedä. Mulla on sellainen kaveri joka flirttaa aina ihan kaikille :D Miespuolisille siis.

En oikein tiedä huomaako sitä itse vai onko vain aina ollut tapana ja saa haluamansalaista huomiota tai näin aina onnistunut saamaan. Tiedä sitten.
Mutta lähinnä miehetkin sen lopulta huomanneet ja hieman mielenkiinto lakannut..

Tämä nainen on itse kyllä varattu, mutta mies ei kyllä usein ole seurassa, kun käyvät töissä eri paikkakunnilla.

No vähän tämän suuntaista on käynytkin vuosia sitten. Oltiin silloin mieheni kanssa aika tuore pari mutta tylysti mies työnsi naikkosen pois, eikä tänäpäiväkään halua että kyseinen ihminen tulee lähelle ;)

Mulla oli aikoinaan kaveri joka ihan avoimesti hipeli mun poikkiksen selkää ja jos se lähti kesken illanvieton ulkoiluttaa meiän koiraa niin mun frendi änkes aina kävelylle mukaan. Ei sitä toimintaa voinu kuin ihmetellen katella. Mun sillonen poikakaveri oli kyllä niin ulkona tuolaisesta flirtistä ettei edes tajunnu mitä tapahtu :D
Nykyistä ukkoa jos joku lähentelis niin näkisin punaista, en sitä kyllä sekunttiakaan näyttäsi tällä vosulle vaan kylmänrauhallisesti odottaisin miehen tekevän asialle jotain. Jos menisi mukaan flirttiin niin sota syttyisi.

Jos mies torjuisi selkeästi heti, niin hyvä. Jos ei, olisin miehelle vihainen ja tyrkylle tyly. Tälläinen tilanne itseasiassa oli menneisyydessä. Se tyrkky oli miehen kaveri ja alkoi tyrkyksi, kun mieheni alkoi seurustella kanssani.

Olisin hiljaa ja varmaan pahottaisin mieleni.

Tollanen tilanne on meillä kerran käyny. En kerro tarkemmin ettei kukaan tunnista, mutta se kyseinen tyrkky oli myös varattu. Alko flirttaa miehelleni ja hihitteli jne. Kihnus itteesä koko ajan lähemmäs miestäni. Mun mies oli ihan vaivaantunu ja hiljaa, mies siirty aina vaan lähemmäs mua, mitä lähemmäs tää tyrkky tuli. Mun mies tais mun kasvojen ilmeestä nähä, että pahotin mieleni ja tuijotin vaan lattiaa ihan hiiren hiljaa. Kun päästiin kotiin niin mies ihmetteli mikä mulla oli kun en puhunu mitään. Selitin, että pahotin mieleni tapahtuneesta. Sillon mies vaan sano, että voi kultapieni oot kyl hölmö nainen, tollasia tyrkkyjä en kestä ollenkaan ja sua nyt en vaihda, enkä päästä menemään kenenkään takia. Mies ei ole ikinä sietäny tollasia naisia, eikä ole oikein koskaan ollu mikään naistenmies tai mikään kaataja omien sanojensa mukaan. Mies on sanonu, että on tässä maailmassa muutakin kuin vaan naiset ja se monttu, mitä höylätä. Mä en ole kyl huolissani yhtään, mies ite selittäny, että hän ymmärtää pleikkari ja tietokone pelien päälle enemmän kuin naisten ja niin on ollu hällä melki aina, joten mä jään kakkoseks noille peleille :ROFLMAO:.

Mut jos joskus lähtis toisen matkaan niin mä hakisin samantien avioeroo. Mä en pettämistä pysty antamaan anteeks, enkä enää jaksaiskaan. Exälle annoin aikanaan todella monta kertaa anteeks pettämisen ja silti vaan petti koko ajan. Oli myös väkivaltanen mua kohtaan. Neljä vuotta asuttiin yhessä ja sit mulle riitti, olin ihan ihmisraunio sillon. Itsetuntoa ei ollu ollenkaan, olin täysin lytätty, olin arka, masentunu, säikky ja koko ajan ahdistunu ja en luottanu kehenkään ja kartoin ventovieraitten kanssa juttelua jne. Mun hyvä ystävä otti mut luokseen asumaan ja siellä heräilin öisin kesken unien pelkotilojen takia, naama hiestä märkänä ja pumppu hakkas tuhatta ja sataa. Mun mies lopulta autto mua avautumaan, puhumaan ja sai mut luottamaan itseensä.

Kuten muillakin, riippuisi enemmän oman kumppanin asennoitumisesta ja toimenpiteistä. Jos normaaliin tapaan, lähestymisen intensiteetistä riippuen, kuittaisi huumorilla tai suoralla torjunnalla, niin antaisin olla. Jos mies jostain syystä lähtisi hommaan mukaan, olisi helvetti irti :devil:

Olisin hiljaa ja varmaan pahottaisin mieleni.

Tollanen tilanne on meillä kerran käyny. En kerro tarkemmin ettei kukaan tunnista, mutta se kyseinen tyrkky oli myös varattu. Alko flirttaa miehelleni ja hihitteli jne. Kihnus itteesä koko ajan lähemmäs miestäni. Mun mies oli ihan vaivaantunu ja hiljaa, mies siirty aina vaan lähemmäs mua, mitä lähemmäs tää tyrkky tuli. Mun mies tais mun kasvojen ilmeestä nähä, että pahotin mieleni ja tuijotin vaan lattiaa ihan hiiren hiljaa. Kun päästiin kotiin niin mies ihmetteli mikä mulla oli kun en puhunu mitään. Selitin, että pahotin mieleni tapahtuneesta. Sillon mies vaan sano, että voi kultapieni oot kyl hölmö nainen, tollasia tyrkkyjä en kestä ollenkaan ja sua nyt en vaihda, enkä päästä menemään kenenkään takia. Mies ei ole ikinä sietäny tollasia naisia, eikä ole oikein koskaan ollu mikään naistenmies tai mikään kaataja omien sanojensa mukaan. Mies on sanonu, että on tässä maailmassa muutakin kuin vaan naiset ja se monttu, mitä höylätä. Mä en ole kyl huolissani yhtään, mies ite selittäny, että hän ymmärtää pleikkari ja tietokone pelien päälle enemmän kuin naisten ja niin on ollu hällä melki aina, joten mä jään kakkoseks noille peleille :ROFLMAO:.

Mut jos joskus lähtis toisen matkaan niin mä hakisin samantien avioeroo. Mä en pettämistä pysty antamaan anteeks, enkä enää jaksaiskaan. Exälle annoin aikanaan todella monta kertaa anteeks pettämisen ja silti vaan petti koko ajan. Oli myös väkivaltanen mua kohtaan. Neljä vuotta asuttiin yhessä ja sit mulle riitti, olin ihan ihmisraunio sillon. Itsetuntoa ei ollu ollenkaan, olin täysin lytätty, olin arka, masentunu, säikky ja koko ajan ahdistunu ja en luottanu kehenkään ja kartoin ventovieraitten kanssa juttelua jne. Mun hyvä ystävä otti mut luokseen asumaan ja siellä heräilin öisin kesken unien pelkotilojen takia, naama hiestä märkänä ja pumppu hakkas tuhatta ja sataa. Mun mies lopulta autto mua avautumaan, puhumaan ja sai mut luottamaan itseensä.

Huhh.. Kuvitella saatan nuo tunteet sillä luulen niitä läheltä käyneeni myös.

Upeaa että sait lopulta hyvän miehen joka auttoi sinua palauttamaan luottamuksen sen arvoisille elämään :) Tsemiä!

Kyllä luottamusta pitää suhteessa olla sen verran, ettei siitä hepulia pidä nostaa jos joku yrittää omaa miestä iskeä:D Tilanteiden sattuessa, itseäni on lähinnä huvittanut. Ja ei todellakaan pidä olla töykeä, voi sanoa ihan asiallisesti, että kiitos, mutta ei kiitos. Miksi pitäisi olla töykeä? Antaa osasta palstalaisista aika epävarman kuvan..

Kyllä luottamusta pitää suhteessa olla sen verran, ettei siitä hepulia pidä nostaa jos joku yrittää omaa miestä iskeä:D Tilanteiden sattuessa, itseäni on lähinnä huvittanut. Ja ei todellakaan pidä olla töykeä, voi sanoa ihan asiallisesti, että kiitos, mutta ei kiitos. Miksi pitäisi olla töykeä? Antaa osasta palstalaisista aika epävarman kuvan..
Jos on tietoinen toisen statuksesta että varattu ja silti lähtee yrittää niin kyllä siinä aika alhaista ihmistä ollaan. Ja oikeasti ansaitsee kunnon ripityksen teoistaan, miksi sitä idioottia pitäisi mitenkään nätisti kohdella.

• Tykkää
Reactions: Rouva Majuri
Eipä se hirveästi haittaisi ja mun mielestä mies saisi jopa hieman nauttia saamastaan huomiosta niin pitkään kun ei käyttäytyisi minua kohtaan mitenkään epäkunnioittavasti.

Jos joku oma kaverini yrittäisi pokata miestäni, niin siitä tietäisin ettei kyseinen ihminen ole nk. oikea ystävä, mutta tuskin aiheuttaisi muita toimenpiteitä.

Yhteistyössä