Mitä jos tuore seurustelukumppaninne kävisi treffisivustolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Meidän suhde on vielä hyvin tuore, seurustelua takana vasta pari viikkoa.

Huomasin facebookista, että mies tykkää zoosk-sivustosta. Sitten katsoin miehen koneen selaushistoriaa niin huomasin miehen viimeksi tänään aamulla kirjautuneen tuonne palveluun. Näkyy myös, että on katsonut naisten profiileja ja naisia jotka hakevat jotakin tiettyä (en näe kokonaan sitä mitä hakevat ) Miehelle en ole kertonut tietäväni asiasta.

Mun tekisi mieli hanskat tiskiin samantien eli lopettaa seurustelu. Tulee tunne, että olen vain joku paremman puutteessa! Tykkään miehestä hemmetin paljon, olen tykännyt jo kauan ennen seurustelua ja nyt sitte kävi näin!

Pari viikkoa seurustelua takana ja olet jo tonkinut miehen sivuhistorian läpi. Great, teidän suhteellanne onkin ihan loistava tulevaisuus tiedossa. Jätä sikseen, kun et kerran mieheen tuota vertaa luota.

Joo.. on kyllä aika tuhoon tuomittua, jos sinä nt jo vahtaat miehen tekemisiä.. Toisaalta jos sillä on edelleen haku päällä, niin miks sinäkään tuhlaisit ukkoon enempää aikaa..

Varmaankin kandee pistää oma ilmoitus sunne sivustolle ja katsoo tykkääkö mies siitä, että säkin haet.. Samat säännöthän pätee kumminkin molemmille.

[QUOTE="a p";24642553]Etkö osaa lukea? SEURUSTELUSTA.[/QUOTE]
Tarkentava kysymys on paikallaan, sillä osa palstapissiksistä ei osaa tehdä eroa niiden välille.

Minä sain vasta parin vuoden seurustelun jälkeen selville, että mies oli jatkanut treffisivuilla käyntiä, vaikka oli jo tutustunut minuun.

Ja olemme nyt, kolme vuotta myöhemmin, ihanan onnellisia! <3

Palaanpa uudelleen tähän... Oletteko käyneet sen "seurustellaan" keskustelun? Ja sopineet yhteiset pelisäännöt? Vai vietättekö vaan aikaa yhdessä, ilman mitään erityisiä puheita?

Ajattelin vaan, että oottehan samalla sivulla näissä asioissa.. Se mikä toisen mielestä on ok, ei toisen mielestä ole ollenkaan ok.. Mut eihän sitä voi tietää, ellei asioista puhuta..

[QUOTE="a p";24642963]No mutta kun mies nimenomaan käyttää sitä sivustoa![/QUOTE]

Sitten se on tiukan keskustelun paikka. Tee suhteenne rajat selviksi omalta osaltasi, kuuntele häntä myös. Jos ei ajatukset kohtaa, on ehkä turha jatkaa?

[QUOTE="muumix";24642956]Palaanpa uudelleen tähän... Oletteko käyneet sen "seurustellaan" keskustelun? Ja sopineet yhteiset pelisäännöt? Vai vietättekö vaan aikaa yhdessä, ilman mitään erityisiä puheita?

Ajattelin vaan, että oottehan samalla sivulla näissä asioissa.. Se mikä toisen mielestä on ok, ei toisen mielestä ole ollenkaan ok.. Mut eihän sitä voi tietää, ellei asioista puhuta..[/QUOTE]

Juuri näin. Ja vaikka toisen olisi tuntenut kauankin ennen "seurustelun" alkamista, ei silti todennäköisesti tiedä yhtään mitään toisen seurustelu"säänöistä"..

"""""" :D

[QUOTE="muumix";24642956]Palaanpa uudelleen tähän... Oletteko käyneet sen "seurustellaan" keskustelun? Ja sopineet yhteiset pelisäännöt? Vai vietättekö vaan aikaa yhdessä, ilman mitään erityisiä puheita?

Ajattelin vaan, että oottehan samalla sivulla näissä asioissa.. Se mikä toisen mielestä on ok, ei toisen mielestä ole ollenkaan ok.. Mut eihän sitä voi tietää, ellei asioista puhuta..[/QUOTE]

Olemme puhuneet ja nimenomaan sopineet, että seurustelemme. Mies sanoi, että ei hänellä ole kuin yksi nainen kerrallaan. No ei siltä vaikuta kun pitää käydä tuollaisella sivustolla!

[QUOTE="a p";24643004]Olemme puhuneet ja nimenomaan sopineet, että seurustelemme. Mies sanoi, että ei hänellä ole kuin yksi nainen kerrallaan. No ei siltä vaikuta kun pitää käydä tuollaisella sivustolla![/QUOTE]

No voi hyvänen aika... miten olis, jos kysyisit mieheltä ihan suoraan??? Puhuminen yleensä toimii, you know. Voihan olla, että mies on vaan käynyt kertomassa hänestä kiinnostuneille, että nainen on jo löytynyt.

[QUOTE="a p";24643033]Mä olen niin pettynyt ja itkettää jos tästä tulee ero. Olen ollut mieheen ihastunut jo kauan aikaa ja olin niin onnellinen kun viimein hänet sain. Tähänkö tämäkin onni sitten loppui. :([/QUOTE]

Jos hän etsii muuta seuraa, ei hän sun ole ollutkaan?

[QUOTE="vieras";24643099]Mies taitaa kuitenkin pitää suhdettanne tapailuna eikä seurusteluna.

Tai sitten hän harrastaa treffipalstoja.[/QUOTE]

Kun me olemme miehen kanssa sopineet, että me seurustelemme!

HALOOOOO!!!! Kaikki jätti täysin huomiotta mun aikaisemman kommentin, eli olisiko mitenkään mahdllista, ettei mies sieltä käynyt seuraa hakemassa laisinkaan???

Nyt anna ap palstailun olla, koska kukaan meistä ei tunne sinua eikä miestäsi, etkä täältä saa muuta kuin lynkkausta ja hätäisiä päätelmiä. KYSY SILTÄ MIEHELTÄSI!

Surkea tilanne. :( Mutta ei tunnu mies kovin tosissaan olevan, kun noin toimii. Et ole tehnyt mitään väärää, vaikka katsoit sivuhistorian. Älä kuitenkaan heti lyö hanskoja tiskiin, vaan keskustele miehen kanssa asiasta. TSEMPPIÄ! :)

Yhteistyössä