mitä joululahjaksi 3-vee tytölle? HELP me

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluruuhkajaihmisvilinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluruuhkajaihmisvilinä

Vieras
Täällä yksi äippä miettii, mitä ostaisi lapselle joululahjaksi? Lapsellani on kaikkea mitä hän juuri nyt tarvii, silti haluan ostaa jotain hänelle joululahjaksi. Olen miettinyt että max kolme pakettia hänelle, kun kummeilta ja isovanhemmilta kuitenkin tulee vielä lisää. Ja ne lahjat saa olla hintaviakin, kunhan niille olisi käyttöä. Mutta en tiedä mitä ostaisin hänelle.. Sukset on yksi juttu mitä olen miettinyt, mutta en tiedä onko se kuinka turha ostos sitten lopulta. Leluvinkkejä otan mielellään vastaan, tai pelivinkkejä.

Jos ei suksia ole niin ehdottomasti tuossa iässä kunnon sukset ja luistimet. Keittiöleikkitarvikkeet, hämähäkkikeinu kesäksi, polkupyörä, trampoliini, liukumäki...

hdotan, että ostat jotain kestävää, kuten puulelun.
Kunnonnukkekodin, leikkiruokia tai keittiöjuttuja.
Niillä leikkii pitkään.

Ei mitään muovikrääsää, vaan kunnon kauniin puulelun.

Muovikrääsät voi sitten viedä kestävän lelun alta kirpparille myyntiin.

Ekologista ja kestävää siis =)

[QUOTE="aloittaja";29322269]Kestävää: mikä on kunnon nukkekoti? ruotsalainen Lundby löytyy, mutta mä en pidä siitä itse.[/QUOTE]

esim. isoisän puulelut, käy googlettamassa =)

Googleta puinen nukkekoti, sieltä kuvista löytyy monia. Osta sellainen, jossa tarpeeksi huoneita (menee pidempään) ja joka on tarpeeksi avoin, että on helppo leikkiä.

nuo legojutut vois olla kivoja. sylvanit varmaan on si cähän jo liikaa, kun jo nukkekotikin löytyy, ja jos sit vielä esim legon nukketalon ostaa, niin ei enää kolmatta taloa sit..

Yhteistyössä