mitä joululahjaksi lapsen kummeille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideoita

Vieras
mitä lahjaksi lapsen kummeille??
entä mitä lahjaksi lapsen isovanhemmille?
haluaisin itse askarrella jotain.. =/

samalla kysyn ideoita lapsen isälle isäinpäivä lahjaksi?

Tilasin kummeille tyynyliinat joissa teksti Hyvää yötä Kummitäti/setä.
Ja isovanhemmille myös teksteillä Hyvää yötä mamma/pappa.Viime jouluna.
Nyt pitäisi keksiä taas jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Minäkin olen jo käyttänyt tämän idean... Eli kerro mullekkin kun keksit

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Minäkin olen jo käyttänyt tämän idean... Eli kerro mullekkin kun keksit

Itse saatiin miehen kummeilta "tuparilahjaksi" isot pyyhkeet joissa kirjailtuna horoskooppimerkki.
Tuo käväisi itsellä mielessä myös kummeille ja isovanhemmille.

mistä tällaisia tyynyliinoja?

mä just laitoin tilauksen menemään noista tyynyliinoista.Mitäs kummit tykkäsivät?

Alkuperäinen kirjoittaja lapsille vain lahjat:
Miksi kummeille pitää ostaa jotain? Meillä joulu on lahjojen osalta lasten juhla eikä aikuisille ole ikinä mitään ostettu
No kukin muistaa kummeja jouluna jos haluaa.Minusta ainakin on kiva laittaa kummeille jotain,kun hekin muistavat lastani jouluna,merkkipäivinä ja viettävät aikaa hänen kanssaan

Mulla on kanssa mietinnässä että mitä ostaisin tytön yhdelle kummille joululahjaksi, kaikille ei ole hirveästi rahaakaan ostaa ja enkä viitti muutenkaan jokaiselle ostaa kun muut kummit eivät pahemmin yhteyttä pidä, ainoastaan mun paras kaveri jonka kans ollaan tunnettu yli 30 vuotta ja on tytön kummi (ei asu samalla paikkakunnalla), en ole oikein vielä keksinyt mitään, tiedän että sieltä jotain tulee ja tämä kummi oli avokkinsa kanssa meillä 3 viikkoa sitten ja aina pitää yhteyttä kummityttöönsä mun kautta niin on sitten myös kiva muistaa häntä jouluna

Viime vuonna ostin pikku korin johon sitten keräilin herkkuja,kahvia,suklaata,suolakeksejä,pienen likööripullon,glögiä ja kynttilän.
Toisinaan antanut vain suklaarasian ja serveteitä,ja yhtenä jouluna kynttilän.taisimpa jonain jouluna antaa kukankin ja ekana jouluna muistaakseni,kehyksissä olevan neidin käden kuvan,painettu sormiväreillä.
Pääasiahan on että edes muistaa

Meillä on perinteisesti kummit lahjottu Marmorikynttilöillä, omatekosella hillolla ja viimeksi kummitäti sai hemmottelupaketin rasvoja, kuorinta-aineita jne.
Tänä vuonna palataan taas takaisin tuohon Marmorikynttilä linjaan mutta tehdään itse kynttilänjalat. Aattelin että hankitaan tarpeeksi isoja valkoisia (voi olla värikkäitä) lautasia ja niihin liimataan reunaan sitten kahvipapuja (jos on ruskea kynttilä) tai muuta hilettä yms kynttilän väriin sopivasti. Taapero saa jättää oman kädenjälkensä sopivassa mittakaavassa.

isänpäivälahjana on meillä muumilautasia. Kun niitä vielä on saanut.

Mummille jotain tyyliin kompostori - kirves - siimaleikkuri ja vaarille vois miettiä dikipoksiin jotain ohjelmakorttia..

Kiitti tästä vinkistä,eipä tarvii tänä vuonna tuskailla kummien lahjojen kanssa :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja lapsille vain lahjat:
Miksi kummeille pitää ostaa jotain? Meillä joulu on lahjojen osalta lasten juhla eikä aikuisille ole ikinä mitään ostettu

Kyllä minusta on ihan kiva ja fiksu tapa muistaa lapsen kummeja/kummia, varsinkin jos itse ei olla heidän lastensa kummeja. Muuten ei kyllä ostella aikuisille (mitä nyt miehelle ostan).

Yhteistyössä