Mitä joululahjaksi miehelle...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ajattelin kattella, jos jostain löytyisi joku mukavan näköinen oloasu ja ehkä vielä sellainen, jota mies voisi käyttää muuallakin kuin kotona eli jossain harrastuksissaan. Pitäisi vaan päästä joulukaupoille ilman lapsia.

Mie olen ajatellut perinteisiä sukkia ja boxereita omalle miehelleni. Niistä tuntuu olevan aina kauhea pula.

tää on aina ollut vaikeeta. muuttui helpommaksi, kun aloin ostamaan tuota käyttövaatetta mitä on jo mainittukin, ja sitten lahjakortteja hierontaan ym minne ei muuten tulisi mentyä.. turhasta krääsästä vain kärsii kaikki..

Mä olen ostanut Kari Tapion cd-levyn, tuopin jossa hupaisa teksti, hopeinen H-kirjain kaulaketjuun, isäntä paketin, eli sen missä on käsivoide ja suihkusaippua ja yhteiseksi saunaan toinen saunatyyny,tuoksu ja hunajainen voide ;)

[QUOTE="vieras";25163908]Laittakaas ehdotuksia, että mitä omalle miehelle voisi ostaa... Ei asuta vielä yhdessä, niin ei ole tullut vielä mitään järkevää mieleen...
Kiitos :)[/QUOTE]

"läppäripöytä" syliin, suhkusaippua yms., sukkia, mutta kysy ensin mitä tämä haluaisi tai katsele miehen asunnosta, mitä puuttuu :).

Viivakoodi lukia laskujen maksuun, urheiluvälineitä mitä tarvitsee, työkaluja mitä häneltä puuttuu ja mistä puhuu että pitäis ostaa...
Kaikkia mitä on miehen "pitäis ostaa listalla"

[QUOTE="veera";25164358]Viivakoodi lukia laskujen maksuun, urheiluvälineitä mitä tarvitsee, työkaluja mitä häneltä puuttuu ja mistä puhuu että pitäis ostaa...
Kaikkia mitä on miehen "pitäis ostaa listalla"[/QUOTE]Päivän paras, minä olisin helvetin otettu viivakoodinlukijasta :D

Yhteistyössä