Mitä kaikkea 3v pojalle lahjaksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suski

Vieras
siis omalle pojalle kun synttärit lähestyy...enkä keksi mitään kun ihmiset kyselee.
Onkos teillä jotain hyväksi koettuja vinkkejä ku ei tahtois mitään ihan roinaakaan kun sitä löytyy jo omasta takaa =)

plaston ne isot ja toki pienet tekee aina kauppansa...niitä mä oon pyytäny ellei muuta o mieles =) pussilakanasetti,kirjoja,palapelejä,muovailuvahaa,värityskirjoja,kyniä...onhan noita

Alkuperäinen kirjoittaja iita-mari:
plaston ne isot ja toki pienet tekee aina kauppansa...niitä mä oon pyytäny ellei muuta o mieles =) pussilakanasetti,kirjoja,palapelejä,muovailuvahaa,värityskirjoja,kyniä...onhan noita

ööö nyt meni ohi noi plaston...eli siis mitä?? =D

No Plasto on laadukkaiden (voi olla muitakin) muovilelujen merkki. Ne voi olla hiekkalaatikkoleluja, mut ainakin meillä ne on ensin jonkun aikaa sisällä. Esimerkiks se iso keltainen kaivuri jossa on musta kauha on Paston. Ne on kivoja ja hyviä. Brion junarata on kans ton ikäselle kiva. Rakentaako Legoilla? Sellainen aika iso satsi josta tulee kolme eri vempelettä on ollu meillä tosi suosittu. Nää on siis niitä pieniä legoja.

meillä tuli muumiläppäri, tatu ja patu -kirjoja, potkulauta, walle-robotti, leikkipiano mikrofonilla, merirosvoaarrearkku, merirosvo miekat ym. Kaikki nää ainakin ollu hittejä.

Meidän poika halusi viime kesänä 3-vuotissynttärilahjakseen Nalle Puh -asun. Se päällä sitten keikkuikin heinäkuun helteissä monta päivää. Pää hiestä märkänä, mutta olipahan ainakin mieleinen lahja! :laugh:

Naamiaisasut ovat hänellä vieläkin IN, mutta pitkälle pojalle on melkoinen hankala löytää mitään normaaleja naamiaisasuja... (tarjolla on korkeintaan jotain Batman-juttuja, joista hän ei - luojan kiitos - vielä mitään ymmärrä).

Taskulamppu ja kaikista tärkein ;aarrearkku!! Siihen hommaan kelpaa mikä vain muovinen työkalupakki, jossa vain saa kannen kiinni...On tosi tärkee:O). Ja yleensä kaikki pikku-autot, missä aukee ovet ja/tai taka-tai etupelti!!

Vielä tuli mieleen se telttasydeemi, jossa on inkkariteltta ja tavallinen ja niiden välissä putki.
On vaan vähän heikkorakenteinen, meillä väänty yks tukiputki, mut parasosa sitä telttaa oli nimenomaan se telttojen välissä oleva putki!

Yhteistyössä