Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:-hiekkalaatikko ja kuka sen tyhjentää ja pääseekö jos on niin pienet lapset sinne leikkiin ja syömään kakkakikkaroita
-ruokakuppien paikka
-varautua että joka paikka on täynnä karvoja vaikka kuinka siivois varsinkin vaatteet
-mihin sen saa hoitoon lomareissujen ajaksi vai kulkeeko mukaan esim mökille
-saako se liikkua pihalla vapaana vai sisäkissa vaiko kenties valjaissa ulkoilemaan
-lelujakin sillä olisi hyvä olla, paperitollotkin kyllä kelpaa
-eläinlääkäri kulut jos muistaa käyttää sitä rokotuksissa tai tulee jotain muuta hässäkkää tai haluaa leikata sen
-leikkaamattomana kiimassa mouruaa niin että tasan ei kukaan herkkäuninen nuku
semmosia nyt ainakin tuli mieleen, emmätiä mitä tarkotit...
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:No meillä kaks rokotettua madotettua sekä leikattua poikaa.... Eli ihan eka onko se tyttö vai poika? meinasitteko vapaana antaa ulkoilla vaiko kytkettynä? hiekkalaatikko joka tapauksessa öitä varten (kissoja EI saa pitää ÖITÄ ulkona) Matolääke valmiiksi sekä rokotusaika.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:heijoo tuo raapimispuu unohtukin mun listasta. Mutta vaikka ostaisi kuinka hienon ja kalliin raapimispuun se katti voi silti valita sen isoisoäidiltä perityn antiikkinojatuolin parhaaksi raapimispuuksi eikä sitten helpolla luovuta.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Hei sanokaas nyt kun kissoista alettiin puhuun, että saako niitä pitää vapaana ulkona? Ja en nyt tarkoita mitään maatiloja yms perämettiä missä ne ei ketään haittaa vaan semmosta normaalia asuinaluetta? Oon ihan siinä käsityksessä, että pitäis pitää kiinni...
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Heh.. Luukullinen hiekkalaatikko.. Meidän katit pelkäs sitä luukkua eikä suostuneet menemään sinneJa kaks kissaa plus kaks pottaa on yhteensä kaks kissaa tappelemassa yhdestä potasta. Niillä on vissiin joku valtataistelu..
Alkuperäinen kirjoittaja kissat x3:Kasvattajat ja "kissatalot" eivät myy kissoja muuta sisäkissoiks ja ulkoilu valjaissa tai tarhassa... ja muuten tuossa on tainnu ne tärkeimmät tullakkin jo.
Katso kumminkin Suomen kissaliitto ry:n sivuilta vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:suosittelen kans kannellista hiekka-astiaa, meillä vaihtu taaperon takia semmosiin ja noissa on ne läpät ja hyvin oppi molemmat meneen niistä, tosin ne sit myös leikkii niillä, toinen laatikolla ja toinen koppaa läpän alta peppuun. Lisäksi noissa on sivussa jotku ihme suodattimet, ei muuten käryä juur ollenkaan. Ja ne hiekkalaatikot/hiekkalaatikko vie aika ison tilan kans.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Heh.. Luukullinen hiekkalaatikko.. Meidän katit pelkäs sitä luukkua eikä suostuneet menemään sinneJa kaks kissaa plus kaks pottaa on yhteensä kaks kissaa tappelemassa yhdestä potasta. Niillä on vissiin joku valtataistelu..
Juuh no meillä ei ole luukullista tällä hetkelläEläinlääkäri vaan suositteli että sellaiset ostettaisiin, en vaan muista yhtään että miksi
Pitäis kuitenkin sellainen hommata missä olis kunnon laidat kun nuo kissat tykkäävät laatikossaan kuopsutella ja pelletit lentelevät pitkin poikin kylppäriä päivittäin... En tosin tiedä miten heitä enää sellaiseen totutan kun ovat 8 vuotta tottuneet nykyiseen malliin...
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Siksi niitä Ei saa pitää ulkona ku se ei ole nille kovin hyväks. kuolleisuus kasvaa 50% jos yöt piät ne ulkona. Meilläkin iso maatila mut meijän pojat on kaikki yöt sisällä. Se on sitä omista huolehtimista!! Ja lapsiakin on ettei tarte sitä rulla jeesustelemaan ettei oo muuta tekemistä... joskus olen taskulampun kaa niitä tuolta hakenu. siis kissoja. ja eikös se ole joku lakikin ettei taajama alueella saa niitä pitää öitä irrallaan?? tai muuten saa ampua....:?