Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuollaisen kissan voisin ottaa lemmikiksi
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuollaisen kissan voisin ottaa lemmikiksi
![]()
Eihän sellaista saa tehdä.Ajattele miltä se tuntuisi jos sullekin tehtäisiinAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Kissa täytyy muistaa kastroida riittävän varhaisessa vaiheessa!Muutoin alkaa kevättalvella hirmuisen mourinat, kaikki naapurin kissat tulevat teille, joka ulkonurkka talosta haisee kissank*selta ja pian on iso pentue jossain päin taloa tai puutarhaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:Käsittääkseni laki on sama lemmikkieläinten; kissojen ja koirien kohdalla. Taajama alueella ei saa eläintä vapaana pitää. Ja muistan kuulleeni, että jos vieras kissa ilmaantuu sun tontilles, sen saa huoletta ampua. En nyt jaksa alkaa ettiin, että onko se noin.
Kissaa ei todellakaan saa ampua. Eläinsuojelulaki sanoo että kissa ei ole mikään riistaeläin ja kissan saa tosiaankin viranomaisen luvalla (tai äärimmäisessä hätätilanteessa) lopettaa inhimillisesti ja kivuttomasti vain jos se on selkeästi villikissa (ja muistaakseni piti olla huonossa hapessa), eli naapurin kattia ei saa ampua vaikka se pihalle tulisi.
Mistä ihmiset ihan oikeasti tämän on keksineet? Mä olen nimittäin kuullut ihmisen itsensä retostelleen että hän kyttäsi kiväärin kanssa naapurin kattia että jos se näyttää merkkejä että aikoo metsästää, se on villiintynyt ja hän saa sen ampua. WTF?! Voitais ottaa täällä jenkkilait käyttöön; luvatta tontilla -> saa ampua. Ihmisen siis.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Eihän sellaista saa tehdä.Ajattele miltä se tuntuisi jos sullekin tehtäisiinAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Kissa täytyy muistaa kastroida riittävän varhaisessa vaiheessa!Muutoin alkaa kevättalvella hirmuisen mourinat, kaikki naapurin kissat tulevat teille, joka ulkonurkka talosta haisee kissank*selta ja pian on iso pentue jossain päin taloa tai puutarhaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanoiks joku jo et kandee ottaa kissalle vakuutus.