Mitä kaikkea voi opiskella etänä esim netin kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TilkkuTyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TilkkuTyttö

Vieras
Siinäpä se kyssä tulikin.

Ammatti löytyy ja kaikenlaista pikkusta koulutusta siihen päälle. Tekisi mieli vaan oppia jotain uutta, ja vaikka vähän opiskella. Erityisesti voisi kiinnostaa esim markkinointi ja kirjoittaminen.

Vai saako ulkomailta käsin edes vastaavaa tehdä? Olen asuinmaassamme myös opiskellut, mutta mielelläni näin kotiäiteilyn keskellä tekisin jotain lisäjuttuja suomeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
No onhan siellä silti valikoimissa paljon sellasia mitä et oo suorittanu, tekemistä se on sekin :)

Nojoo...varmaankin, mutta ottaen huomioon että lukio on yleissivistävä oppilaitos, niin minusta alkaa tuntua siltä että olen jo sen verran iän sekä lukuintoni myötä sivistänyt itseäni, että lukion kurssit tuntuu aika laimealta vaihtoehdolta.

avoin yliopisto, siellä on valikoimassa myös etänä tehtäviä opintoja. Luen sivuaineena psykologiaa, ja ainakin psykologian perusopinnot pystyy suorittamaan etänä, koska luennot järjestetään virtuaaliluentoina! Eli jossain yliopistossa järjestetään luento vuorollaa, ja se lähetetään muihin yhteistyöyliopistoihin, sekä netin kautta. En tiedä onnistuuko avoimen opinnoissa, vain onko vain jo kirjoilla oleville. Mutta se selviää avoimen yo:n sivuilta! Itsellä on vähän sama tilanne. Minulla on opinnot kesken ja pieni lapsi kotona. Yritän suorittaa kursseja etänä niin paljon kuin mahdollista...

Kuumimmat

Yhteistyössä