Mitä kaikkea voi ostaa Ikean nettikaupasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikea

Vieras
Itse kun yritän selata tuotteita niin kaikkien (olipa iso tai pieni tuote) kohdalla lukee "Valitsemasi tuote, koko, väri tai kokonaisuus on ostettavissa vain tavaratalosta." eli mitä ihmettä sieltä sitten voi ostaa netin kautta? Vai enkö mä vaan osaa käyttää sitä nettikauppaa?

[QUOTE="vieras";22148149]no me on ainakin ostettu vaatehuoneen kaappi, olkkarin kirjahylly ja paljon kaikkea pikkusälää. osassa lukee, että vain myymälöistä saa.[/QUOTE]

No ku nimenomaan kaikessa "pikkusälässä" lukee että ei saa tilattua netin kautta. Ja nyt olis tarve kattiloille, kulhoille, koristele-esineille ja muulle pienelle tarvikkeelle. :( Lähin ikea on 400km päässä...

Löysin äsken aika halvalla säilytyslaatikoita. Hintana 3,95 €/2 kpl ja tilaukseen lähtee todennäköisesti 4.
Tässä mietin, että mitäköhän se tulis maksamaan postikuluineen tänne Seinäjoelle, kun kuiteski lähimpään ikeaan ois matkaa jtn 200 km ja Tampereella tulee oltuu shoppailemassa aika harvoin. Opiskelijakin kun olen.

Onko kellään aavistusta, että mitä tulis tilaus maksamaan yhteensä pohjosempaan päin?

Yhteistyössä