Mitä kannattaa ottaa huomioon kun menee Särkänniemeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Siitä on kauan kun olen viimeksi itse käynyt... joskus lapsena :D Nyt mennään isommalla porukalla, mukana lapsia 4kpl, 11v, 8v, 5v ja 4v, kolme aikuista. :)

Mitäs siellä nyt kannattaa ottaa huomioon? :rolleyes:

Missä kannattaa syödä, mihin mennä ekana? Milloin esim. kannattaa mennä delfinaarioon, pääseekö sinne kaikkiin näytöksiin, onko jossain näytöksessä enemmän ruuhkaa kuin toisessa?

Ruoka isolle porukalle tulee kalliiksi, siellä on kyllä näitä makkaraperuna kojuja ja pitseriaa mutta jos haluaa päästä huokeammalla niin eväät kylmälaukkuun!

Delfinaarion esitysajat näkee siitä delfinaarion edestä, aina niihin jonoa on mutta koskaan ei oo käynyt niin etten olisi mahtunut näytökseen.

Hauskaa särkänniemi reissua teille!

Ruoka isolle porukalle tulee kalliiksi, siellä on kyllä näitä makkaraperuna kojuja ja pitseriaa mutta jos haluaa päästä huokeammalla niin eväät kylmälaukkuun!

Delfinaarion esitysajat näkee siitä delfinaarion edestä, aina niihin jonoa on mutta koskaan ei oo käynyt niin etten olisi mahtunut näytökseen.

Hauskaa särkänniemi reissua teille!

No joo, tota eväspuolta mietittiin kyllä, ja otetaankin jotain mukaan, mut luulen, että on kuitenkin syötävä lämmin ruoka siellä, kun kotoa on lähtö jo ennen yhdeksää, ja sieltä lähdetään vasta kuuden aikaan.. eli kotona joskus kahdeksan jälkeen. Mut katoin, että joku hampurilaispaikka siellä oli ainakin ihan Hesburgerin tasoissa hintoineen, et ehkä samoihin hintoihin tulis syödä siellä kuin ulkomaailmassakin? En kyllä sitten tiedä missä siellä kannattaa syödä?

Joo, omat eväät! Olimme siellä justiinsa, eilen kotiuduimme. Rahaa meni eniten ruokaan! Kun tulimme ulkopaikkakuntalaisina ja eka päivä helluntaina, kun kaikki kaupatkin kiinni... Emme joutuneet jonottamaan eilen ollenkaan ja sunnuntainakin laitteisiin pääsi vaivatta. Ainoat jonot olivat sen "kummitusjunan" ja niiden vesilaitteiden edessä. Mutta jonoista ei ollut tietoakaan Lintsiin verrattuna.

Yhteistyössä