Tiedän, että sokerit ja valkoiset viljat jätetään pois samoin peruna, riisi ja makaroni.
Mutta onko jotain muuta olennaista? Saako esim. ruisleipää syödä?
Mutta onko jotain muuta olennaista? Saako esim. ruisleipää syödä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:karppausinfo.fi
Alkuperäinen kirjoittaja XX:Riippuu kuinka aktiivisesti karppaat. Jos olet alkuvaiheessa ja tavoittelet ketoosia niin leipää ei saa syödä missään muodossa. Mitään leipää. Eli vihanneksilla, lihalla,kanalla, kalalla, kananmunalla, rasvalla ja jugurtilla painelet menemään alkuviikot. Muista vitamiinilisät.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ajatuksenani ei ole alkaa mitään täyskarppausta.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:karppausinfo.fi
Yritin tuota lueskella mutta en löytänyt selkeetä syö/vältä näitä listaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ajatuksenani ei ole alkaa mitään täyskarppausta.
Vajaakarppausta ei ole olemassa. Se on huuhaata ja hihhulointia ainoastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ajatuksenani ei ole alkaa mitään täyskarppausta.
Meinaatko, että sillä ei ole mitään merkitystä jos jätän kotona ollessani perunan ym., sokerin ja vaalean leivän pois.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ajatuksenani ei ole alkaa mitään täyskarppausta.
Meinaatko, että sillä ei ole mitään merkitystä jos jätän kotona ollessani perunan ym., sokerin ja vaalean leivän pois.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ajatuksenani ei ole alkaa mitään täyskarppausta.
On tietysti, mutta kyllä työpaikkaruokailussa kannataa pyrkiä korvaamaan turhat hiilarit terveellisimmillä vaihtoehdoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Voithan vähentää ruisleivän syöntiä jos et halua siitä kokonaan luopua. Mä en syö viljoja kuin harvoin (karppileivonnan yhteydessä lähinnä pieniä määriä leseitä, ruisjauhoa), en niitä niin kaipaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:On tietysti, mutta kyllä työpaikkaruokailussa kannataa pyrkiä korvaamaan turhat hiilarit terveellisimmillä vaihtoehdoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Voithan vähentää ruisleivän syöntiä jos et halua siitä kokonaan luopua. Mä en syö viljoja kuin harvoin (karppileivonnan yhteydessä lähinnä pieniä määriä leseitä, ruisjauhoa), en niitä niin kaipaa.
Lähinnä yritän vaihtaa vaaleanleivän ruisleipään. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Voithan vähentää ruisleivän syöntiä jos et halua siitä kokonaan luopua. Mä en syö viljoja kuin harvoin (karppileivonnan yhteydessä lähinnä pieniä määriä leseitä, ruisjauhoa), en niitä niin kaipaa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Voithan vähentää ruisleivän syöntiä jos et halua siitä kokonaan luopua. Mä en syö viljoja kuin harvoin (karppileivonnan yhteydessä lähinnä pieniä määriä leseitä, ruisjauhoa), en niitä niin kaipaa.
sittenkin kannattaa huolehtia että se on ihan täyttä ruista, esim. ruispaloissa ja -puikuloissa on kyllä aika paljon hiilareita. =) Mä en henk. koht. söisi juuri ollenkaan leipää jos on tarkoitus hiilareita vähentää, pari leipää kun syö niin hiilarit pomppaa heti yli 100g/vrk.
Alkuperäinen kirjoittaja spoiler:Kannattaa huomioida myös se, että karppausinfossa ei pyöri ensimmäistäkään hyvässä kunnossa olevaa tyyppiä.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:On tietysti, mutta kyllä työpaikkaruokailussa kannataa pyrkiä korvaamaan turhat hiilarit terveellisimmillä vaihtoehdoilla.
Olen koulussa töissä joten ei ole montaa eri ateriavaihtoehtoa. Näen siinä ristiriidan jos oppilaille sanon, että kaikkea pitää vähän maistaa mutta itse otan vain esim. kalaa ja salaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Pitää yrittää, jos leivän syönti jäis pariin palaan aamuisin.