Mitä kasvorasvaa käytät, kallista vai marketin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Itellä kuiva iho, ehdottoman pakollista rasvata kasvot ja vartalo suihkun jälkeen ja kasvot useamminkin. Käsistä ja jaloista puhumattakaan. Millään en raaski kovin kalliita rasvoja ostaa, mutta jotenkin kasvoille välillä tekis mieli hankkia jotain "hienompaa" voidetta.

Tosin nyt kun oon lopettanut tupakan polton (vuosi sitten) ja syön paljon D-vitamiinia, tuntuu et iho on tosi hyvä. Että auttaako se rasvaaminen ees, sisäiset konstit taitaa olla parempia...?

No mä en ainakaan voi olla rasvaamatta, mutta mulla onkin myös vähän atooppinen iho. Käytän aika tavistuotteita: Lumenen päivävoidetta (sensitive touch tai hydra drops) ja yöksi Decubal face creamia.

Mun suosikki on Lumenen arctic -sarjasta. :) Siinä on semmonen mun iholle täydellisesti sopiva voide, joka ei sisällä dimethiconea.

Mutta käytän myös muita, jos on tullut ostettua. Nyt on menossa joku Nivea, Dermoshopilta on ollut useampikin.

Olen ehkä kerran elämässäni (tai kaksi) ostanut jotain kallista Cliniquen rasvaa, mutta en näe sitä niin erikoiseksi, että viittisin enää tehdä. :D

Ihon pinta kiristää ja on epäpuhtauksia vähän. Käytän Avon Naturals:in puhdistavaa kasvovoidetta. Joskus on kuivempi ja laitan jotain Nivean 24h kasvovoidetta tai jotain paksumpaa tai pari kertaa samaa rasvaa.

apteekissa myös ihonhoito tuotteita, laadukkaita mut ei ihan järkyn kalliita. itse käytän ACO:n Natuvive Olive Protect Day Cream voidetta. sarjassa kuivalle iholle oma puhdistusmaito ja voide

HTH lotion, ilman hajustetta. Aina on mulle sopinut eikä ole tullut allergista reaktiota. Mut ruoka täytyy olla rasvaista, oikeaa luomuvoita menee paljon eikä tule näppyjä. Titaanidioksidi, se laivamaalilisäaine aineuttaa näppyjä ja E407. Mut aina pesun jälkeen toi HTH riittää:-)

olen kokeillut varmaan melkein kaikki mahdolliset rasvat, kalliit ja halvat kunnes löytyi se oikea.

Erioil- voide marketin hyllystä, maksaa alle 3e ;-) Ihan huippu myös naamalle.

Yhteistyössä