Mitä kertoo miehestä se, että hänellä on käärme lemmikkinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni-kiipelissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmiset pitävät erilaisista eläimistä, toiset kissoista ja toiset taas matelijoista kuten käärmeistä. Se sadisti juttu ei pidä millään tavalla paikkaansa sillä elävien hiirien/jäniksien syöttäminen käärmeilee on kielletty... vaikka olen toki tavannut eräänkin tyypin joka kasvatti kaneja vain käärmeensä ruoaksi (ei hätää, monet olivat kritisoineet sitä ja luulen että hän on saanut opikseen). Minusta tämä kertoo hänestä vain sen että hän on halunnut itselleen vähän erikoisimman lemmikin mutta tiedän ettei hän ole millään tavalla ”outo” tai mitään sillä itsekin haaveilen käärmeen ostamisesta ja olen tietääkseni ihan mukava ihminen ; )

Mies löytyi kuolleena lemmikkipytoninsa vierestä – asiantuntija tutki käärmeen ja teki hämmentävän huomion
236f6eb4686648e89d925b527b5aa9fc.jpg

Kyseessä on tiettävästi ensimmäinen kerta, kun pyton tappaa ihmisen Iso-Britanniassa. Kuvituskuva. (KUVA: Phil Noble / Reuters, Twitter)

ja käärmeiden pelkääminen on ihan okei, onhan ne joidenkin mielestä aika karmeita mutta lemmikkikäärmeitä ei kannata pelätä yhtään sen enempää kuin hamsteriakaan :D ehkä käärmeiden pelkääminen on turhaa mutta sille ei kaikki vaan voi mitään ;)

Ihmiset pitävät erilaisista eläimistä, toiset kissoista ja toiset taas matelijoista kuten käärmeistä. Se sadisti juttu ei pidä millään tavalla paikkaansa sillä elävien hiirien/jäniksien syöttäminen käärmeilee on kielletty... vaikka olen toki tavannut eräänkin tyypin joka kasvatti kaneja vain käärmeensä ruoaksi (ei hätää, monet olivat kritisoineet sitä ja luulen että hän on saanut opikseen). Minusta tämä kertoo hänestä vain sen että hän on halunnut itselleen vähän erikoisimman lemmikin mutta tiedän ettei hän ole millään tavalla ”outo” tai mitään sillä itsekin haaveilen käärmeen ostamisesta ja olen tietääkseni ihan mukava ihminen ; )

Vanha ketju kuin elämä, mutta joo. Lisäksi käärmeiden omistajat eivät jätä lemmikkinsä jätöksiä kaduille lasten pulkkareitille. Pitäisi korjata mutta aina seassa on joku ketä ei kiinnosta ja yleensä vielä ison koiran omistaja.

Yhteistyössä