Mitä kesäkukkia laitatte ruukkuihinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukka

Vieras
Kertokaapas vinkkejä, että mitä kesäkukkia voisi laittaa keskikokoisiin ja suht isoihinkin ruukkuihin? Eli vaikka kahta tai kolmeakin eri lajia per ruukku. Jotain korkeaa ja jotain roikkuvaa? Mitä olette itse laittaneet?

Sekä varjoon että aurinkoon sopivista olisi kiva saada tietoa. Mikä sopii esim. muratin kanssa puolivarjoon ja mikä kestää paahdetta?

liisat menee varjossa hyvin. Aurinkoon nyt käy melkein mikä vaan, sillä kaikkihan ne kastelua vaatii.

Mulla oli muratin kanssa viime kesänä jotain matalaa tummanviolettia kukkaa joka myös roikkui kivasti, siinä on pienet tummanvioletinsiniset kukat, mut ei siis lobelia.
Mä olen terassin kaiteilla suosinut iki-ihania pelargonioita eri väreissä eri vuosina sekä ruusubegoniaa, oon sen verta vanhanaikainen että noi uppoo kun niihin lisää vielä lumihiutaletta tai valkoista lobeliaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaunista tulee:
liisat menee varjossa hyvin. Aurinkoon nyt käy melkein mikä vaan, sillä kaikkihan ne kastelua vaatii.

Mulla oli muratin kanssa viime kesänä jotain matalaa tummanviolettia kukkaa joka myös roikkui kivasti, siinä on pienet tummanvioletinsiniset kukat, mut ei siis lobelia.
Mä olen terassin kaiteilla suosinut iki-ihania pelargonioita eri väreissä eri vuosina sekä ruusubegoniaa, oon sen verta vanhanaikainen että noi uppoo kun niihin lisää vielä lumihiutaletta tai valkoista lobeliaa.

on hiukan mummomaista. mutta ssahan sitä tykätä.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja kaunista tulee:

on hiukan mummomaista. mutta ssahan sitä tykätä.

ole mummomaista ! Takuulla käytetään noita kukkia muuallakin kuin mummolassa, olet jäänyt ajasta jälkeen.

Mitä kukkia siis itse käytät ?