Mitä kirjaa luet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Öppiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laila Hietamiehen Sonjan luin just ja tänään pitäis hakee jatko-osa.
Oon nää lukenut monta kertaa, mutta aina vaan se iskee. Ihana kertomus Venäläisen aatelistytön elämästä. Risteää myös Mannerheimin elämää.

Robin Cookin Mutantti on kohta luettu myös, muutama sivu jäljellä..
Taattua Robin Cook kamaa, parhaasta päästä :D

miul on yleensä kesken useempi kirja,kun siihen lukemiseen pitää meikäläisellä iskeä oikein sellanen inspiraatio ei sitä voi harrastaa väkisin.siis kirjat jotka on lukusessa nyt tai siis kesken.

mary higgins clark:menneisyyden pirstaleet
clive cussler:sahara(se on niin paksu että katoin elokuvana
:laugh: )
marian keyes:naura,claire,naura
f.m.dostojevski:rikos ja rangaistus(jessus et siin on kuiva kirja,siis ihan oikeesti.)
patricia cornwell:vaarassa
clive cussler:musta tuuli

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:49 öhmökömmiäinen kirjoitti:
miul on yleensä kesken useempi kirja,kun siihen lukemiseen pitää meikäläisellä iskeä oikein sellanen inspiraatio ei sitä voi harrastaa väkisin.siis kirjat jotka on lukusessa nyt tai siis kesken.

mary higgins clark:menneisyyden pirstaleet
clive cussler:sahara(se on niin paksu että katoin elokuvana
:laugh: )
marian keyes:naura,claire,naura
f.m.dostojevski:rikos ja rangaistus(jessus et siin on kuiva kirja,siis ihan oikeesti.)
patricia cornwell:vaarassa
clive cussler:musta tuuli

unohtu yks kirja.
raamattu: se on sellanen ikuisuus projekti,piruuttai päätin kerran kokeilla saanko luettua sen kokonaan.
vanha testamentti ei oikein sujunu siirryin uuteen menee vähän paremmin.

Michael Palmerin salaseuraa. Välillä oli aika tylsää että meni monta sivua ennenkuin tajus, mitähän sitä just luki. Nyt taas puolessa välissä on niin kiinostavaa ettei malttais kesken jättää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:33 vieras kirjoitti:
Eppu nuotion Koston sain just luettua. Tykkäsin.
Nyt luen Dan Brown; murtamaton linnake, vaikuttaa hyvältä tämäkin.

Mä peesaan tätä..eilen oli kiltti postimies nämä tuonu.. :D
mut sit kesken on James Clavellin Gai-Jin 1..viimisiä sivuja selaan.. :D

Luin juuri Alan Bartletin toimittaman "Hitlerin valittu, Eva Brown", joka siis perustuu Evan päiväkirjamerkintöihin. Oli kyllä aika mielenkiintoinen kirja! Paljon sellasia asioita, joista en en ollut ennen kuullutkaan. Suosittelen lukemaan, jos yhtään kiinnostaa!

Seuraavaksi oottaa tuossa pöydällä Anna-Leena Härkösen "Loppuunkäsitelty". Onko joku lukenut kirjan? Taitaa olla aika rankka opus... :/

Nora Robertsin Sininen daalia on nyt luettavana, tosin melko alussa vielä, niin en sen kummemmin osaa vielä siitä sanoa.

Olen lukemut myös valkoinen masai-kirjan, ja myös minä suosittelen sen lukemista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:36 Ilonaäippä kirjoitti:
Luin juuri Alan Bartletin toimittaman "Hitlerin valittu, Eva Brown", joka siis perustuu Evan päiväkirjamerkintöihin. Oli kyllä aika mielenkiintoinen kirja! Paljon sellasia asioita, joista en en ollut ennen kuullutkaan. Suosittelen lukemaan, jos yhtään kiinnostaa!

Seuraavaksi oottaa tuossa pöydällä Anna-Leena Härkösen "Loppuunkäsitelty". Onko joku lukenut kirjan? Taitaa olla aika rankka opus... :/

Toinen hyvä kirja Hitlerin ajoista on POLTTOUHRIT (Greene)
Itkin välillä kun luin sitä, siinä kulkee vierekkäin juutalaisen ja ss-upseerin kertomukset

Olen lukenut myös Loppuunkäsitelty-kirjan, aika inhorealismia, niin kuin Härkösellä yleensäkin!

Yhteistyössä