Mitä kirjoittaisin minäosioon porfolioon: /

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
En keksi mitään kivaa :) Olen jo kertonut nimeni, ikäni , mistä tulen ja mitkä on käydyt koulut. Mitähän muuta sitä voisi kirjoittaa? Antaakaa ideoita. Mitä mieltä olette siitä jos kirjoittaa että seurustelee, onko se täysin eri asia kuin että sanoisi olevansa naimisissa? Entä jos suhde on pitkä ja varma ja sehän kuitenkin vie aika paljon elämästä aikaa, on osa minuutta..

Mistä sun blogisi kertoo? Ihmettelen vain, että jos on niin suuri tarve jakaa elämäänsä ja ajatuksiaan, että tekee oman blogin, luulisi, että se esittelyosio sujuisi aika helposti?

[QUOTE="kirjoittaja";25442971]Mistä sun blogisi kertoo? Ihmettelen vain, että jos on niin suuri tarve jakaa elämäänsä ja ajatuksiaan, että tekee oman blogin, luulisi, että se esittelyosio sujuisi aika helposti?[/QUOTE]

Sori! :D Luin samalla jonkun blogiongelmista ja yhdistin ongelmat! sorisori....

Mistä sun blogisi kertoo? Ihmettelen vain, että jos on niin suuri tarve jakaa elämäänsä ja ajatuksiaan, että tekee oman blogin, luulisi, että se esittelyosio sujuisi aika helposti?

- jos teen portfoliota niin miten voit olettaa että se on joku hemmetin blogi? Minä teen koulutyötä varten porftoliota, en ikimaailmassa pystyttäisi blogia :D Ei mun runosuoni syki niin
kovaa..

LISÄÄ IDEOITA KIITOS :)

Sulla on ollut elämässäsi vaikeuksia, mutta selätät ne. Olet rohkeat ja henkisesti vahva, tai sellainen sinusta tulee. Kuljet omia polkujasi muiden mielipiteistä välittämättä. Sulla on kyky sietää ja kestää myös vastoinkäymisiä, joita kaikille tulee. Olet energinen, sitkeä ja älykäs tyyppi!
Sä et jää esim. kotiäidiksi, vaan susta tulee työteliäs ihminen, jolla on ura kodin ulkopuolella. Joudut kyllä kilpailemaan paikoista, mutta oot sisupussi, joka kestää sen. Sulla on hyvä itsekuri ja oot aktiivinen muutenkin. Intohimoinenkin ihminen olet.

Tämä tuli varmaan yllätyksenä, mutta en voinut vastustaa kiusausta. Kaikkea hyvää sille portfoliollekin :D

Yhteistyössä