Mitä kirjoja olette lukeneet viimeaikoina ja mitkä oli hyviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytönjapoikienmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Stieg Larssonin trilogian ja Stephenie Meyerin twilight-saagan (menee vampyyritarinoihin mutta on niiiiin koukuttava) ja seuraavaksi meinaan haukata Tess Gerritsenin uusimman, kunhan kaupasta vaan saan sen ostettua. Myös James Pattersson ja Michael Connelly on mun lempikirjailijoita, jännitys/dekkarikirjoja kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Älä lue "kynsin hampain" eli lipstick junglea, ihan karsea :x Ajattelin sen olevan kevyttä hömppää joka piristäis rikosoikeuden ja tieliikennelain keskellä, mut huh mitä sontaa!

mä kans yritin sitä lukee, mut oli jätettävä kesken ku oli niin huono!

Sen sijaan tykkäsin lukea Anneli Kivelän Katajamäki-kirjoja. Suomalaista uhanaa hömppää.

Olen viimeksi saanut rauhassa lukea kuusi ja puoli vuotta sitten, eli ennen esikoisen syntymää.
Silloin lukaisin Mika Waltarin Mikael Karvajalan ja sen jatko-osan Mikael El-Hakimin.

Waltaria voi suositella aina. Samoin Tove Jansonin "ei-muumit". Aika raskasta luettavaa tosin. Kuvanveistäjän tytär on aika valaiseva.

Henning Mankellin Rauhaton mies. Jos pidät Wallander-kirjoista, tämä on melkein must. En kerro enempää, etten spoilaa kirjaa.

Toisena pinossani on Jane Austenin Viisasteleva sydän. Minulla on aina joku Austen luettavana, pidän kirjan kuivasta huumorista.

Anna Kortelaisen Hurmio on tuossa pöydän kulmalla, innostuin siitä aluksi, mutta nyt se ei oikein ota tulta. :/

Yhteistyössä