Mitä kirjoja sulla on yöpöydällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yks miinus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yks miinus

Jäsen
12.05.2014
31
0
6
Täällä..

Sinkkosen: Mitä lapsi tarvitsee hyvään kasvuun

Kaarla: kuka leikkii langalla?

Pelo: Jokapäiväinen elämämme

Rämö ja Lahti: Vuoden mutsi

Jonasson: Satavuotias joka karkasi ikkunasta ja katosi

Alakoski: Sikalat

Dostojevski: Rikos ja rangaistus

Miller: Alussa oli kasvatus

Tällä hetkellä löytyy:

Robert Sutton: The No Asshole Rule

Pia Maria Montonen: Valtakunnan miniä, Brita Kekkonen

Lirio Abbate: Mafian naiset

Jack Welch: Winning

Michael Cunningham: Koti maailman laidalla

Khaled Hosseini: The Kite Runner

Raamattu

Keel's Simple Diary (vol.2)

Austen: Ylpeys ja ennakkoluulo
Tolkien: Hobitti
Atwood: Kivettyneet leikit
Auster: Sattumuksia Brooklynista
Huxley: Brave New World
Steinbeck: Grapes of Wrath
Shakespeare: King Lear
Walker: The Colour Purple
Hustvedt: Amerikkalainen Elegia

Ei mulla ole yöpöytää, vaan kuormalavahylly seinällä.
Siinä lokerossa näytti olevan 2 Aku Ankkaa, 4 Vetouistelu-lehteä, Tunne hevonen-lehti 5/2012 ja ainoana kirjana Ville Virtanen - Hevosen taju (josta en vielä ole lukenut sanaakaan). :D

Puolustuksenani totean, etten yleensä juuri lue sängyssä. En oikeastaan juurikaan ehdi nykyään lukea muutenkaan, mutta sen mitä luen, kahlaan sohvalla tai esimerkiksi pihalla, joten aika vähän niitä opuksia tulee makkarissa säilöttyä.

Roberto Savianolta kaksi kirjaa: Gomorra ja Zero Zero Zero
Ylva Franzén: Lisää orgasmeja
Chia Montak & Abrams Douglas: Moninkertainen orgasmi
Junot Díaz: This Is How You Lose Her
James Joyce: Ulysses
Juhani Mattila: Ujoudesta, yksinäisyydestä

Yläritilällä on Raamattu ja muistiinpanovermeet

Alaritilällä hevoskirja (siis ei mikään tyttöjen kirja vaan semmoinen heppojen hoitoa, anatomiaa, ratsastusta ym koskeva), isokokoinen kovakantinen kirja avaruudesta (en lue mutta se on hyvä läppärin alusta sänkydataamiseen), puoli vihkoa omia sepustuksia ja kirja joka kertoo Jumalan rakkaudesta.

Aika lame, mutta niin minä olen :D

Ei ole yöpöytää, mutta sängyn vieressä on toisessa pinossa luettuna Maanlapset- sarjan kaksi ensimmäistä teosta ja toisessa on saman sarjan lukemattomat kolme teosta ja se mikä on kesken seilaa näissä pinoissa miten milloinkin.

Galenos, Remeksen Teräsleijona, Larssonin Tyttö joka leikki tulella ja pari raskauteen liittyvää kirjasta.

Max Manner : Bantiitti
Katja Alm : Ansiosidonnainen kuolema
Allison DuBois : Näkijän tarina
Sitten viellä joku kissojen hoito-opas

Ihanko tosissaan ihmisillä kasautuu hillittömät pinot kirjoja yöpöydälle? Mulla siinä on vaan se mitä sillä hetkellä luen. Joskus voi lisäks olla joku opastyyppinen kirja.

Nyt yöpöydällä: Carrying Linda's stones. An anthology of Estonian women's life stories.

Ihanko tosissaan ihmisillä kasautuu hillittömät pinot kirjoja yöpöydälle? Mulla siinä on vaan se mitä sillä hetkellä luen. Joskus voi lisäks olla joku opastyyppinen kirja.

Nyt yöpöydällä: Carrying Linda's stones. An anthology of Estonian women's life stories.

Ei kasaannu, noi kirjat on eilen lainattu. :) Voi olla että viikonloppuna tai alkuviikosta on kirjat luettu ja uudet tilalla.

Onhan siinä kasa kirjastosta lainattuja,suurin osa kevyttä hömppää vaihteeksi,esim. Kathy Kellyä ja Kajsa Ingemarssonia. Yöpöydän laatikossa taas on omia,kuten Varistyttö jota en ole vielä lukenut vaan säästän sen jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Yöpöytä ei minulla ole ikinä tyhjillään,aina on joku kirja meneillään :)

Yhteistyössä