Mita kivaa tanaan tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merlion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merlion

Aktiivinen jäsen
15.02.2007
11 403
0
36
Laittakaan kivoja asioita paivastanne, mita olette jo tehneet tai viela teette.

Meilla siis surupaiva seka tanaan etta huomenna. Aamulla kylla kavin itse Arab Streetilla. Kavin hieromassa mattokauppoja. Etta saisi jotain muuta ajateltavaa.

Käytiin retkellä kotieläintilalla. Siellä oli poniajelua ja eläimiä: kanoja, kalkkunoita, ankkoja, lampaita, minipossuja, villisika, poneja, kaneja...
Sitten vielä kahvia+räiskäleitä kermavaahdolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Mies sai autonsa liikkeestä, yksi hemputin koukunasennus otti vähän liian kauan aikaa. Ja kivaa on, että edessä vapaa viikonloppu =) Joko ehdit Bordersille? =)

En , on eri puolella kun Arab Street. Kylla ma taman viikonlopun aikana haen. Maanantainakin on hyvaa aikaa, kun taalla on vapaata. Vesak Day silloin.

Sulattelen vielä aika iloista uutista eiliseltä. =)
Minut passitettiin tänään aikaisemmin kotiin työkaverin toimesta, joten mukavasti kerkesin kaupoille ennen ruuhkia. Koti on suht siisti ja ei oikeastaan ole muuta tekemistä kuin istua palstalla. =)

Tänään on riittänyt asiakkaita töissä=aika mennyt nopeeta

isi soitti että tulee huomenna kylään

miehen exän ansiosta tajusin tilata meijän koko perheelle jotkut hemmetin eu kelakortit kun lähetään ens kuussa reissuun

Kiva ilta tiedossa,ajattelin tehä pitsaa ja ottaa muutaman sidukan niin ja katsoa lätkää

Koska vettä tulee kun Esterin persiistä, niin laitoin muskut auttamaan siivouksessa. Innoissaan pyyhkivät pölyjä ja isompi "imuroi". sain aikaseksi jopa manklattua, kun isompi auttoi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Oi ihanaa, sushia!!! Olihan hyvää? =)

Arvaa vaan , voisin elaa pelkalla sushilla ainakin muutaman viikon :D
Minä myös, nyt on muutama viikko edellisestä kerrasta, kun tein sushia, alkaa olla taas vahva mieliteko siihen suuntaan :D En vaan vielä ole saanut noita "nurinpäisiä" rullia onnistumaan, olen laittanut liikaa riisiä.

Uusimmat

Yhteistyössä