Mitä kivaa tekemistä juhannukseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plumps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plumps

Vieras
Meillä oli hyvät juhannussuunnitelmat valmiina koko perheelle, mutta raskauteni laittoikin asiat uuteen järjestykseen.
Nyt meillä siis tulossa kotijuhannus, toki johonkin lähelle voidaan mennä, ja jotain kivaa tekemistä pitäis perheelle keksiä. Kaikki ystävät ovat jossain muualla, eikä seuraa oikein ole.
Lisäksi mies on reissussa perjantaihin asti, joten ois mukava keksiä joku yllätys juhannukseksi. Esim. pieni reissu tms. Mitä ihmettä voisin keksiä meille ja kahdelle lapsellemme?

Nyt en ihan ymmärtänyt? Ette voikaan lähteä reissuun, mutta pieni reissu pitäisi olla? Itse ajattelin ottaa kaiken ilon irti maksamistani kirkollisveroista ja mennä katsomaan seurakunnan pykäämää lapsikokkoa.

Meillä oli hyvät juhannussuunnitelmat valmiina koko perheelle, mutta raskauteni laittoikin asiat uuteen järjestykseen.
Nyt meillä siis tulossa kotijuhannus, toki johonkin lähelle voidaan mennä, ja jotain kivaa tekemistä pitäis perheelle keksiä. Kaikki ystävät ovat jossain muualla, eikä seuraa oikein ole.
Lisäksi mies on reissussa perjantaihin asti, joten ois mukava keksiä joku yllätys juhannukseksi. Esim. pieni reissu tms. Mitä ihmettä voisin keksiä meille ja kahdelle lapsellemme?

Miten se sinun raskautesi muka noin voi sotkea suunnitelmat? vai oliko ajatus vetää pullo kossua naamaan ja mennä kylille tappelemaan.

Siis me oltiin menossa Lappiin mökkeilemään, mutta sitten mun vointi huononi niin, että uskalleta niin kauas lähteä. Johonki lähelle uskallettais matkustaa.

Mökin voisin vuokrata, mutta ku ei mistään enää saa vapaita mökkejä. Kaikki on juhannukseksi jo menny.. :(

Kerro, mitä kautta. Vuokraan heti! Läheltä pääkaupunkiseutua kiva mökki ois hakusessa. Ainakin kaikki nettisivut, missä vuokramökkejä täältä päin on, niin näyttää varattua juhannukselle.

Käy läpi kaikki leirintäalueet, missä mökkialue. Kyllähän siellä päin on paljonkin alueita.
Voihan se olla että kaikki mennyt, mutta itse olen saanut aina mökin (usein peruutuksiakin tulee).

Yhteistyössä