Mitä kokoa teidän 8 vuotiaat tytöt käyttää? (synttärilahjaa ostamassa..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illuusia

Aktiivinen jäsen
08.08.2004
15 590
1
36
Mä en taida keksiä mitään 8 vuotiasta kiinnostavaa juttua, joten ajattelin jotain kivaa syysvaatetta sitten ostaa.. en vaan tiedä noista kokoasioista.
Toki saa muutakin ehdotella! :wave:

Osta joku ihana laukku. Ei tarvis kokoja miettiä. Kiva kylpypyyhe ois kans hyvä ja lapsellekki mieleen.
Niin mun tuttavien 8-vuotiaat tytöt on tosi eri kokosia. Koot vaihtelee hurjasti. Oma 7-v käyttää 128-134cm vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Osta joku ihana laukku. Ei tarvis kokoja miettiä. Kiva kylpypyyhe ois kans hyvä ja lapsellekki mieleen.
Niin mun tuttavien 8-vuotiaat tytöt on tosi eri kokosia. Koot vaihtelee hurjasti. Oma 7-v käyttää 128-134cm vaatteita.

Hei tuo laukku vois ollakin, ja sinne vaikka pyyhe tai muuta pientä juttua. :)
Ja juu, koot tosiaan varmasti vaihtelee, tämän mun serkkuni vanhemmatkin kun ovat pitkiä, isä lähemmäs pari metriä niin varmaan sais ottaa ainakin ton 134cm.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tai osta esim. kello? nyt näyttää hirveesti olevan alennuksessa lasten/nuorten kelloja ja sit sellasia pakkauksia mihin kuuluu koru+kello.

Kellokin hyvä idea, mut tällä neidillä ainakin yksi kello jo on, ja kun muutenkin on kaikkea.. Enkä mä edes tiedä mitä/millä tuon ikäiset tytöt leikkivät? Kai ne sentääs vielä leikkii... :D

Yhteistyössä