Mitä kummaa, kysymys raskaustestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MUUULIw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MUUULIw

Vieras
Olen testannut nyt kahtena aamuna one step-liuska testillä ja molempina aamuina positiivinen tulos on näkynyt hetken noin minuutti testin aloituksesta, sitten jäänyt negatiiviseksi. Pitäisikö hakea toisen merkkinen testi?

kp24/25

Täytyy testata uudelleen...

Olen kyllä ihan pihalla, noin 15 sekuntia näyttää plussaa ja roskikseen heittäessä selvä nega. Kenelläkään kokemuksia vastaavasta, etenkin se lopullinen tulos kiinnostaa :) ?

Luulen, että se on negatiivinen. Ehkä se väri näkyy siinä vain hetkellisesti sen ajan, kun kulkeutuu siitä yli...? Minkä ajan jälkeen testitulos pitäisi olla aikaisintaan luettavissa?

Vähän erilainen kokemus, mutta kuitenkin. Mä tein väsymyksen vuoksi (menkat aina ollu epäsäännölliset, niitä en vielä odotellu ) testin rv 5 ja se oli ensin hailukan positiivinen, sitten negatiivinen. Aattelin sitte että stressiä kai vain, tai flunssa tulossa. Kun pahoinvointi ja väsymys vaan paheni, tein rv 8 tai 9 testin joka olikin sitten positiivinen. Ja ultran mukaan lapsi oli "viikkoa jäljessä" menkoista lasketusta ajasta. Että ultran mukaan se syntyikin ihan laskettuna päivänä, kuhn meni rv 41. Oli siis saanu alkunsa myöhemmin kuin kierrosta vois päätellä ja siksi hormonimäärät aluksi oli liian pieniä

Yhteistyössä