mitä kummaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksuna

Vieras
Siis tein raskaustestin 2 päivää ennen menkkojen alkua ja sain selkeän haamun. Nyt 3 päivää myöhemmin viiva on toosi vahva. Esikosta sain roskishaamujen haamun kun menkat oli päivän myöhässä.

Miten siis tällä kertaa hormonimäärä oli niin korkea että näkyi noin aikaisin? Kyseessä siis oli sama (apteekin oma) testi.

No yleensähän ei sataprosenttisen varmasti sanoa, milloin hedelmöitys on oikeasti tapahtunut. Ehkä se oli esikoisestasi tapahtunut kierron myöhemmässä vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kierto sama ja tikutettu ovis!!

No mä en nyt ymmärrä, että mitä sä valitat? Lapsi on toivottu (? ), sä oot raskaana ja sä taivastelet jonnin joutavaa asiaa? :( Ole onnellinen ja anna asian olla :flower:

NO HUH HUH.. enpä ole huomannut valittavani mistään. Olen pahoillani jos tunteitasi olen loukannut!!!!!!

No oletko juonut saman verran kuin esikoista testatessasi? Teitkö testin samaan vuorokaudenaikaan kuin silloin? Siihen viivan vahvuuteen voivat vaikuttaa monet eri tekijät. Jopa testeissä voi olla eroja vaikka sama testi olisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
No oletko juonut saman verran kuin esikoista testatessasi? Teitkö testin samaan vuorokaudenaikaan kuin silloin? Siihen viivan vahvuuteen voivat vaikuttaa monet eri tekijät. Jopa testeissä voi olla eroja vaikka sama testi olisikin.

Niin tosiaan.. Asia selvinnee sitten aikoinaan ultrassa. Kiitti vastauksista!

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:

Niin tosiaan.. Asia selvinnee sitten aikoinaan ultrassa. Kiitti vastauksista!

:) Onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
kierto sama ja tikutettu ovis!!

No mä en nyt ymmärrä, että mitä sä valitat? Lapsi on toivottu (? ), sä oot raskaana ja sä taivastelet jonnin joutavaa asiaa? :( Ole onnellinen ja anna asian olla :flower:

NO HUH HUH.. enpä ole huomannut valittavani mistään. Olen pahoillani jos tunteitasi olen loukannut!!!!!!

Et oo millään tapaa mua loukannu, mutta mä VAIN ihmettelen, että mitä valittamista / taivastelemista tässä on? =) Raskaana nyt kumminkin olet. Ei pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jo vain, täälläkin kireyttä ilmassa!

Onnea Ap!!

no juu taitaa olla turha tehdä tänne enää aloituksia kun joku on aina sitä mieltä etten saisi moisia asioita ihmetellä tai VARSINKAAN kysyä noin tyhmiä arvon palstalaisilta.. Jotta kiitos vaan onnittelijoille :)

Yhteistyössä