Mitä kummipojalle rippilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "noora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku koru? Kalevalakoruissa ja Kelttikoruissa on paljon pojillekin sopivia. Mun kuopus sai aikoinaan siskoltani rippilahjaksi hopeisen solmioneulan, jossa on hirvi. Hirvi sen vuoksi, että kuopuksen rakkain pehmolelu pienenä oli pehmohirvi. Ei se solmioneula silloin saanut suuriakaan värähdyksiä aikaan, mutta viime aikoina kuopus ( nyt siis täyttää 20 v ) laittaa aina ko solmioneulan, kun on joku sellainen tilaisuus, missä pukua ja skragaa käyttää.

kun tilanne on hieman hankala,..kun ajattelin pojalle ensin antaa rahalahjan(20€),mutta kun hänellä on kaksoisveli ja rippijuhlat myös(on sukua meille myös),niin hänelle kanssa se 20€ pitäis varmaan vähintään antaa?! Jos kummiopjalle 50€ antaa ja toiselle 20€,niin se on kyllä yli mun budjetin!Eli jos sen 20 annan molemmille nii jotain pientä ekstraa mieluusti pojalle ostaisin,mutta mitä?!

mie valkkasin veljelleni viime vuonna hopeisen liekkikorun joka oli mustassa"nauhassa" se on ollut siittä lähtien poitsun kaulassa hintaa oli kait 20e jos oikein muistan

[QUOTE="vieras";23873782]vieläkö nykysin kummit ostaa rippiristin?[/QUOTE]

Itse ainakin ostin viime kesänä kummipojalleni ristin, sai itse valita mieluisen, ja valitsi kalevalakoruista.

Yhteistyössä