Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:mule kuuluu ok. tapailen yhtä muijaa jol on hyvät muodot. eikä peläny vaik mul iso. kuten se yksi neiti. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:![]()
![]()
vai iso
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:![]()
![]()
vai iso
![]()
![]()
sillai ne on sanonut moni. en mä sitten tiedä. yksi ei usklatnut antaa kon näki.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juujuu...mie luulen että se "iso" on neitokaisen mielestä ollunna liian pieni ja ei antanu sen takia ko luuli että se häviää
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juujuu...mie luulen että se "iso" on neitokaisen mielestä ollunna liian pieni ja ei antanu sen takia ko luuli että se häviää
ei ole pieni. on ehdoteltu et tekisin elokuvia ja muuta. en silti ihan viittis kameran edesä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juujuu...mie luulen että se "iso" on neitokaisen mielestä ollunna liian pieni ja ei antanu sen takia ko luuli että se häviää
ei ole pieni. on ehdoteltu et tekisin elokuvia ja muuta. en silti ihan viittis kameran edesä.![]()
no hei mene varamulkuksi niihin leffoihin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tsemii:"Sulla on liian iso" on kätsy vastine englannin "It's not you, it's me":lle.