MITÄ KYSYÄ UUDELTA MIESTUTTAVUUDELTA, HELP!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vähän alkanut nää flirttijutut unohtuun, kun 5 vuotta seurustelin saman miehen kanssa, nyt erottu ja olis eräs mies, jonka kanssa mulla on ollut vähän sutinaa...

Ollaan tekstailtu tässä muutaman päivän ajan, nyt haluaisin kysyä siltä jotain MUTTA MITÄ?! Tulee itselleni vain kaikkea todella typerää ja tylsää mieleen...

Auttakees =)

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
kysy vaan suoraan mitä haluat. minä ainakin aina puhun suoraan ihmisten kanssa. jos vaan kunnolla kiinnostunut niin ei lähde karkuun

Olen kysynytkin, sillä olen myös "suoraan puhuva ihminen", mutta ku ei hoksottimet toimi, että mitä oikeasti "merkittävää" kannattais uudelta tuttavuudelta kysyä.

miten kohtelee äitiään (en tiä voiko suoraan kysyä, pitää seurata tilannetta), mimmonen isänsä on (jos isänsä tekee kotihommia, poikakin luultavasti tekee), miten siis isä kohtelee äitiä jne jne. miten alkoholin käyttö? onko ollu paljonkin yhden illan juttuja tai seurusteluja?

1. heruuko?
2.ooks komee?
3.kuppikokos?
4.elääkö äitis?
5.pankkitilisi saldo?
6.onko ruokkoja?
7.millasesta musasta pidät?
8.osaaks käyttää imuria?
9.osaaks tiskata?
10.et kai vaan ole lusinu?

Paljonko pankkitilin saldo, paljonko mettää ja onko sukupuolitauteja...;) Noe ei kait, kysyt sellaisia asioita, jotka tulevat luontevasti ulos juuri sinun suustasi. Toisin sanoen kysyt, mitä haluat tietää....

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
ei kai sitä mitään tarvi kysyä.. sen kun olette avoimesti yhdessä ja kysyt sitä mukaan kun mieleen tulee kysymyksiä

Aivan, vielä ei vaan olla niin vakavalla asteella että vietettäis aikaa kovinkaan paljoa yhdessä.

kysy mitä hän harrastaa. jos olet itse luova, suosittelen luovaa puolisoa, muuten hän ei ymmärrä harrastuksiasi. liikkuuko? mikä on lempiruoka (voit sitten tehdä sitä)

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
kysy mitä hän harrastaa. jos olet itse luova, suosittelen luovaa puolisoa, muuten hän ei ymmärrä harrastuksiasi. liikkuuko? mikä on lempiruoka (voit sitten tehdä sitä)

Nääkin kivoja kysymyksiä, mutta oon kysynyt jo. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja tämmönen lista:
1. heruuko?
2.ooks komee?
3.kuppikokos?
4.elääkö äitis?
5.pankkitilisi saldo?
6.onko ruokkoja?
8.osaaks käyttää imuria?
9.osaaks tiskata?

Mieheltä?

No täytyyhän se tietää, juoko se kahvinsa kupista vai kunnon motista....

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja tämmönen lista:
1. heruuko?
2.ooks komee?
3.kuppikokos?
4.elääkö äitis?
5.pankkitilisi saldo?
6.onko ruokkoja?
8.osaaks käyttää imuria?
9.osaaks tiskata?

Mieheltä?

No täytyyhän se tietää, juoko se kahvinsa kupista vai kunnon motista....

Ai niin joo tosiaan, mutta kannattaa samalla kysyä myös: Kuppi teetä ja sympatiaa vai kahvia ja kofeiininen yliannostus? :xmas: