Mitä lahjaksi 13-v tytölle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai oikeastaan kaksi lahjaa, koska nimpparit kohta.

Olen käynyt kultaliikkeessä, kirjakaupassa, vaatekaupoissa, enkä keksi mitään. Antaisitteko jotain selvää vinkkiä (ihan jonkun kirjan nimen, tms)? Pikkuvanha ja reipas tyttö, eikä siis mitään angry birds-sälää.
 
Lahjakortti kirja- tai vaatekauppaan. Ne ladattavat kortit on kivoja ja käteviä, ja ainakin mun oma 12 v. tykkäs saada syntsälahjaks sellaisia.Summa voi olla ihan oman mielensä mukaan.
 
Tykkäisin jos saisin sellasen nomineisson palan koska itelläni to ranneke on:) Riippu pala tai vaikka muumi-pala itelläni on pikku myy ja hatti vatti. Myös eläin aiheisia kuten hevosen, koira yms. Myös tuo levy ois hyvä ajatus taianpa heti lähtee lahja ostoksille: ) :) :) :) :)
 

Similar threads

K
Viestiä
6
Luettu
1K
Aihe vapaa
kohtapaniikki
K
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä