Mitä lahjaksi isälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Titta

Vieras
Tälläinen aloitus varmaan on jo tehty mutta en löytänyt kun pikaisesti selailin sivuja..

Eli mitä ostatte isänpäivälahjaksi isällenne tai miehen isälle??

Ideoita kaivataan.....

Mulla kanssa löytyy tuolta Seppälästä ostetut sukat sekä bokserit, jee kuinka omaperäistä! :D Noh, sikarin ajattelin kipasta siihen kylkeen kun niitä harrastaa sekä teetän papoille sekä isälle ison kuvan naperosta...

Esikoinen on tehnyt avaimenperän kerhossa isälleen ja tilasin extrafilmiltä miehelle hiirimaton lasten kuvilla (ja se lahja on lapsilta, ei multa). Meidän hiirimatto on ihan sökö, joten eiköhän lahja kelpaa =)

Isälleni, joka on vannoutunut kalamies, ostin puisen kyltin oveen, jossa lukee "Asun täällä elämäni parhaan saaliin kanssa" tjtn sinne päin. Annoin se jo, kun ei olla isänpäivänä sinne menossa ja iskä tykkäisi ihan kamalasti =)

äiti ei osta miehelleen mitään, vaan lapset askartelee tai äiti askartelee lasten kanssa, lapsia autten. Sillä ei se aviomies äidin isä ole. Mutta äiti muistaa omaa isää, eli lasten isoisää jotenkin, esim leipomalla kakun/marjapiirakan

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna-Maria:
Mä ostin yhden hlö:n pefletin ja siihen kullan värisellä kangasvärillä painettiin kaksi pientä pepua:heart: =)

:o :o

miehelle lahjaksi lasten pyllyjen kuvia?? ja vielä muodossa "laita tähän oma pyllysi päälle"???

Alkuperäinen kirjoittaja voi kauhea!!:
Mä ostin yhden hlö:n pefletin ja siihen kullan värisellä kangasvärillä painettiin kaksi pientä pepua:heart: =)

miehelle lahjaksi lasten pyllyjen kuvia?? ja vielä muodossa "laita tähän oma pyllysi päälle"???

Se onkin ihan siitä kiinni kuinka haluaa asiaa ajatella. Mulla ei oo tullu tollanen ajatus siitä ollenkaan!! Häpeä!

Alkuperäinen kirjoittaja aatos vain:
äiti ei osta miehelleen mitään, vaan lapset askartelee tai äiti askartelee lasten kanssa, lapsia autten. Sillä ei se aviomies äidin isä ole. Mutta äiti muistaa omaa isää, eli lasten isoisää jotenkin, esim leipomalla kakun/marjapiirakan

Kyllä meillä minä muistan isänpäivänä miestäni juuri siksi että on lasteni isä.

Se onkin ihan siitä kiinni kuinka haluaa asiaa ajatella. Mulla ei oo tullu tollanen ajatus siitä ollenkaan!! Häpeä!

no jos sulle ei tullu toi mieleen niin ei se tarkota sitä etteikö vaikka miehelles tulis... outo ajatus minusta, meillä ei ole tapana antaa lahjoiksi pyllyjen kuvia. :|

no jos sulle ei tullu toi mieleen niin ei se tarkota sitä etteikö vaikka miehelles tulis... outo ajatus minusta, meillä ei ole tapana antaa lahjoiksi pyllyjen kuvia. :|

Kuinka voit pitää miestäni perverssinä, vaikka et edes tunne häntä!??! Minä tunnen ja lapset antavat sen lahjaksi, tykkäsit sinä tai et!

Alkuperäinen kirjoittaja aatos vain:

Juu, tiedetään, tiedetään...
Nyt kun lapset ovat pieniä, haluan itse ostaa lahjan miehelleni eli lapsieni isälle. Lapset askartelevat kortit. Näin meillä tehtiin lapsuudenkodissakin. Me halutaan juhlia näin ja tehdä asiat näin, ei pidä ottaa niin vakavasti. Kakkua leivotaan ja kutsutaan appi myös kylään, oma isäni on kuollut, hänelle vien kynttilän.

Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
mä ostan kumisaappaat!!! ihan oikeesti! päästään sitte koko perhe vesilätäköihin hyppimään.

Ihanko totta!? Melkeen jo ajattelin etten kehtaa edes kertoa, minäki nimittäin ostan!:D Sillä on kyl ennestäänki mut jotku tosi tosi halvat ja ne haisee tosi pahalta!! Koko kämppä lemppaa sellaselta ummehtuneelta epämääräseltä kumilta eikä ne varret ole edes sen verta tukevat että pysysivät pystyssä, aina ovat levälleen kotarin lattialla.

Vanhempi likoista on tehny jotain kerhossa. Sit ostettiin boxerit (kas kummaa ) ja uus kotiparturi, ku vanha tykkää kivasti nipistellä.

Siskon perheen kans ostettiin taas vaihteeks kimpassa vaarille pitkät kalsarit.

Ukon isälle tilattiin paikallislehti sisarusten kesken ja sit meidän porukalta on viä neulepaita.

Antakaa esim. lapsen valokuvasta tehty magneetti tekstillä piristämään isi, papan,
vaarin jne tulevia päiviä...
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=116341071
tai huuto.net myyjä heidi59
tutustu