M
"mää"
Vieras
Leivo itse hänelle pari kuivakakkua ja siihen glögi mukaan. Lapsille kylpyvaahtoa ja kylpylelut, jos ovat niin pieniä,että käyvät vielä vannassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
provahan tämä. Kuka nyt käyttäisi helvetti naapurin lahjaan 300 euroa? Sädekehääkö kinuat kupolisi päälle
Tuskin on mitään provoa. Ja vielä vähemmän on sädekehän kalastelua.
Kaunis ajatus lämpimältä , hyväntahtoiselta ihmiseltä.
Arvostan.
![]()
Muista että äiti saattaa loukkaantua. Itse olen myös yh joten en todellakaan suopein silmin hyväksyisi moista elettä. Ei lahjoja vaan lupaa katsoa lapsia jotta hän pääsee yksin johonkin. Jos välttämättä haluat jotain viedä niin herkkukori jossa joulun herkkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti;22710081:Päädyin lasten talvipukuihin ja lahjakorttiin lähikaupungin Prismaan, jonne kuljetus tietysti järjestetään.
Kiitos kaikille neuvoista!
Hyvää Joulua ja joulumieltä!
Et hyväksyisi, jos sinulle läheinen naapuri haluaisi muistaa sinua ja lapsiasi tiukassa taloudellisessa tilanteessanne jouluna, ja näin suoda teille hiukan joulumieltä? Oletpa ylpeä!![]()
Et hyväksyisi, jos sinulle läheinen naapuri haluaisi muistaa sinua ja lapsiasi tiukassa taloudellisessa tilanteessanne jouluna, ja näin suoda teille hiukan joulumieltä? Oletpa ylpeä!![]()